нужен поголовный ангийский
мы не сособны конкурировать с кацапами в области молодежного хайпа в разрезе обьема и денег на рынке
но против голливуда и бриатнии кацапы и сами ничтожны
Та тоньше тут усе. До кожного слова можна причепитись- або заперечити, або уточнити
1. Україна не може конкурувати з РФ не лише в названій області- наразі ми навіть у розвитку промисловості на душу населення їм поступаємся, а без промисловості вести повномасштабну війну самостійно не можливо- отже, ми залежимо від англосаксів і в сенсі тилового забезпечення також, а не лише в сенсі пропаганди, ідеології, "молодіжного гайпу". І , як показала історія з вакциною- проти амерів і бритів і кацапи є ніхто. Навіть не змогли розгорнути виробництво вакцини в потрібних обсягах, а також переконати власне населення про необхідність вакцинації
2. Формально в Україні вже викладається англійська, й майже завжди викладалась. Німецька та французька були в нагабагато меншій кількості шкіл ще в радянські часи, англійська домінувала. В РФ, наприклад, навіть у Московській області в більшості шкіл була німецька. Коли мій батько демобілізувався й сім'я поверталась в Україну через маминих родичів у Московській області ( ми жили там на протязі пари місяців)- батьки не могли знайти мені школи з англійською мовю ближче, ніж у районному центрі- Істрі. Скрізь була німецька
А користь - жодної. Бо якість викладання та контингент учнів- ніякий.
Коли я звільнявся з вишу в 2017 році, то була ще ситуація, коли викладачка англійської могла провести все заняття російською- ні англійською, ні українською- саме російською. Десь тоді ж в транспорті розбалакався з узбецькою студенткою. Вона розуміла українську, відповідала російською з жахливим узбецьким акцентом. Я перейшов на англійську- вона заговорила англійською досить вільно, але з акцентом... російським! Російською з російським акцентом вона говорити не могла, а англійською з російським- як само собою! Ситуація схоже на нашу- російську їм викладали до кінця не русифіковані узбечки, а англіську- росіянки та більшою мірою русифіковані узбечки
3. Проблема в ідіотах. Дуже важко будувати демократичну країну в тимх суспільствах, де більшість складають ідіоти
4. Мій "племінник" ( пасинок мого брата), по переїзді в Німеччину два роки просидів в одному класі, поки не заговорив нормально німецькою. Залишати там на другий рік через таку причину і німців є нормальним. Потім він успішно закінчив гимназію, університет у фінансовому центрі Німеччині- Франкфурті, працює в сфері фінансів, зараобляє багато. А якби його не тримали другий рік за таке- був би ніким
5. Мови, як українська, так і англійська- дисципліни практичні. Не можна ставити людині позитивну оцінку з української чи англійської, переводячи його в наступний клас, ЯКЩО ВІН НЕ ГОВОРИТЬ ЦІЄЮ МОВОЮ! А у нас все звели до вивчення граматики та написання тестів. "Мову треба знати"- кредо, що є нашим головним ворогом. Її не знати треба ( найкраще "знали" севастопольці, кримчани, дончани, луганчани, що мали призові місця на шкільних олімпіадах- де вони тепер?)- нею треба
вміти розмовляти. А це без постійної практики використання неможливо. Більше того, навіть батьки таких дітей, щоб їх дитина одержала кращу оцінку, будуть розмовляти українською, щоб тренувати дитину
6. Немає жодної різниці в цьому сенсі між англійською та українською. НИМИ ТРЕБА РОЗМОВЛЯТИ!
Не є припустимою практика висміювання за неправильне користування українською, як вся країна та 95-квартал сміялись над зовсім несимпатичним для мене вражиною Азаровим. Але сміятись над таким, коли людина виконує закон України- є шкідливим для самої України. Жоден англосакс не буде сміятись над Вами, якщо Ви щось неправильно скажите. В їхній культурі такого немає, тому весь світ розмовляє англійською. Для України й українців буде набагато краще, щоб українці розмовляли поганою українською, ніж гарною російською