А причина як завжди в отій скотській жадібності влади, грузовий кангу чи інший бус від пасажира в Європах відрізняється в ціні на копійки, зато наші закони всі для олігархофренів, сука, халупи хрущовські по 40 кілобаксів та ригаки ржаві росіянські або страшні ланоси з тими втопленими всередину колесами...за ціною мерсів трьохрічної давнини, аби не було мита то оті ділавари з груза на грузопасажир, займалисяб просто нормальним ремонтом чи рихтуванням автівок, без ідіотських приварених крісел...та вікон на липучках... хоча що вже тут говорити, головне на дітей допомогу відмінити...
Я в шоці був коли почув, що в Білорусі на іномарку "для себе" в рази менше мито....ніяк не можу зрозуміти, що в кінцевому підсумку дає та асоціація з ЄС коли місцеві Порошки чи Амхєтки все одно будуть виділяти свій бізнес інтерес і тим же його гальмувати, хто зна які авто і по якій би ціні випускав отой гидкий ЗАЗ аби його поставити в нормальне конкурентне стойло... в Індії авто випускают по 1000 баксів для народу а тут парашомобілі по 10 штук баксів при злиденному населенні, жах сука...