«Практично 90% українських медіа виживали завдяки грантам. Це наслідок того, що в перший рік повномасштабного вторгнення Росії в Україну впав рекламний ринок, зокрема у сфері онлайн-медіа на 92%» – заявила в етері Громадського радіо директорка українського Інституту масової інформації Оксана Романюк, коментуючи наслідки зупинення фінансування всіх програм та проектів Американської агенції з міжнародного розвитку USAID на 90 днів.
За її інформацією, 80%, а можливо, і більше українських медіа співпрацювало з USAID.
«Проблема в тому, що гранти були практично у всіх. Питання в тому, що у декого ці гранти складали просто до 100% і вони тільки за рахунок грантів і могли виживати. У когось ці гранти складали 40 — 60%, у когось — менше», — розповіла Оксана Романюк.