Сам факт "жіночих вагонів" говорить про проблеми в суспільстві
Це значить що є попит на такі послуги
З якої причини ?
Тут як з корупційовом. Говорить не стільки про те, що проблема наявна, скільки про те, що суспільство з нею якось бореться.
Якщо серйозно, причина взагалі - це міжгендерні стосунки в закриому приміщенні з рандомним добродієм, де виключно від нього залежить те, яка то буде поїздочка. З нормальними людьми нормально, а з бидлом, ще й нахльобстаним водочкой, зрозуміло.
Причині конкретні поділяються на три рівня.
Перший: чоловіки в цілому сильніші, й в них більше досвіду в, назвемо так, прикладному насильстві. Це не в тому сенсі, що кожен перший мужиг то гвалтівник, а в тому сенсі, що кожен перший чоловік в Україні хоча б кілька разів у житті бився (з іншими чоловіками), при тому далеко не кожна перша жінка має подібний бойовий досвід.
Другий: рівень комфорту укрзалізниці (сподіваюся, місцеви поціновувачі західного світу не порвуться від такого) є вищим за той, котрий є у багатьох західних країнах. В багатьох країнах купе - це максимум сидіти один навпроти одного, в чотири рила, всю поїздку. Спати, відповідно, сидячи. В дверях вікна. А в багатьох країнах взагалі такого поняття нема, як купе. Салон в три ряди, всі собі сидять а-ля літак. Тобто, немає ніякої інтимності, залізничної еротики й оцього всього. В Україні така опція завжди присутня, але якось не усім жінкам потрібна.
Третій: кілька років тому був шкандаль, якесь непереможне бидло там жінку намагалося згвалтувати, подробиць не пам'ятаю, але був резонанс бо багато хто багато чого згадав (й, як буває в таких випадках, вигадав).
В сумі суспільство зреагувало, й вирішило питання найдешевшим чином - надало жінкам опцію купити квитка до купе, де гарантовано сидітимуть інші жінки.
Можна було б щось там дискутувати за права та рівність, але оскільки всі чоловіки в України є військовозобов'язаними, а всі жінки ніт - то яка в дупу дискусія.