не знаю спитай у жителів України
Та у нас навіть на душу населення електрокарів давно більше, ніж у Польщі, Чехії, Словаччини. Не кажучи вже якщо рахувати на один ДВС-кар...
Перше таксі сервісу "Болт", яке я викликав, був електрокар Нісан Ліф. А нещодавно проходив мимо Тесли.
Але фраза про випуск ЕМ для третього світу несе в собі ще дві помилки... Кількість вироблених та проданих ЕМ кожні два роки подвоюється й в цьому році має скласти, загальна кількість проданих за рік плаґин-карів у цім році перевищить відмітку 4 млн. й наблизиться до 5 млн... Порахувати, коли всі ДВС-кари будуть витіснені е-карами, не складає труднощів. Це менше ніж 10 років. Якраз на 30 роки передрікали повний провал цін на нафту й газ... І він буде. Й оскільки з цінами на промислову продукцію теж не буде все зрозуміло, то економічна криза на початку 30-х, поки ціни не стануть стабільними ( найгірше, коли вони падають- ніхто не купує, всі чекають ще більшого здешевлення)
Друга-третя помилка у дефініції "третій світ". Вона мала обмежену придатність у часи, коли існувала "Світова Система Соціалізму", що претендувала на високе звання "Світ Другий, Інший". Тепер її немає й отже, немає країн "другого світу". І, отже, немає й "третього світу". А що є? Є "країни з ринками, що розвиваються"
З них виділяють дуже великі ринки, як-то Китай і Індія, і ринки дещо менші (інші країни БРІКС), ще менші, й ще менші... Й настільки малі, що не входять у топ-25 Емерджинґ маркетс... Україна буде в топі 25 таких країн до 2026 року, зараз- ні.