Автор Тема: юриспруденция ( в продолжения автопилота)  (Прочитано 891 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline majesty

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 24192
тут еще один насущный вопрос
думаю  все  правонарушения и преступления совершенные с целью  блоггерства должны караться по более высокой планке
то есть блоггерство должно быть отягщающим обстоятельством любого правонарушения

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 28409
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #1 : Грудня 22, 2020, 10:54:01 22:54 »
Поддерживаю

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16618
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #2 : Грудня 23, 2020, 05:51:48 05:51 »
тут еще один насущный вопрос
думаю  все  правонарушения и преступления совершенные с целью  блоггерства должны караться по более высокой планке
то есть блоггерство должно быть отягщающим обстоятельством любого правонарушения

Чому? Яка мотивація?

Offline DA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 623
  • Стать: Чоловіча
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #3 : Грудня 23, 2020, 12:17:22 12:17 »
Чому? Яка мотивація?
Така сама як і різниця у відповідальністі за порушення правил дорожнього руху пішоходами і водіями. Хоч наслідки можуть бути однаково важкими. Але чомусь пішоход завжди у виграшному становищі.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 37750
  • Стать: Чоловіча
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #4 : Грудня 23, 2020, 12:34:47 12:34 »
:smiley24:

Прирівняти до стану сп'яніння   :smilie7:

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16618
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #5 : Грудня 23, 2020, 12:56:01 12:56 »
Така сама як і різниця у відповідальністі за порушення правил дорожнього руху пішоходами і водіями. Хоч наслідки можуть бути однаково важкими. Але чомусь пішоход завжди у виграшному становищі.
:smiley24:

Прирівняти до стану сп'яніння   :smilie7:
Яким чином людську тупість можна прирівняти до стану сприяння, чим тупість блогера відрізняється від тупості інших людей?

Offline DA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 623
  • Стать: Чоловіча
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #6 : Грудня 23, 2020, 02:14:28 14:14 »
Яким чином людську тупість можна прирівняти до стану сприяння, чим тупість блогера відрізняється від тупості інших людей?
Ти не зрозумів. Коли людина керує транспортним засабом, який вважається джерелом підвищеної небезпеки, то це чомусь обтяжуюча обставина і відповідальність вища. А коли на своїх двох перебігає шестирядну дорогу, наслідком чого стає масштабна ДТП, то навряд чи пішохід понесе хоч якусь відповідальність. Все зіпхають на водіїв.
Тому власне до блогерів, як до речі і до журналістів теж мають бути вимоги набагато вищі.

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16618
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #7 : Грудня 23, 2020, 06:49:54 18:49 »
Ти не зрозумів. Коли людина керує транспортним засабом, який вважається джерелом підвищеної небезпеки, то це чомусь обтяжуюча обставина і відповідальність вища. А коли на своїх двох перебігає шестирядну дорогу, наслідком чого стає масштабна ДТП, то навряд чи пішохід понесе хоч якусь відповідальність. Все зіпхають на водіїв.
Тому власне до блогерів, як до речі і до журналістів теж мають бути вимоги набагато вищі.
Власне, наявність у користуванні джерела підвищеної небезпеки передбачає спеціальне навчання, розуміння  можливих наслідків таким джерелом, тобто, водій є довбнем навченим , а пішохід довбнем не навченим, отже, й підвищену відповідальність несе водій як більш поінформований і який офіційно взяв на себе відповідальність. Крім цього, найвищою цінністю у нас визнається людське життя, отже, коли водій зіб'є пасажира аби уникнути ДТП, то його дії визнають навмисними, спрямованими на вбивство чи завдання тяжких тіл., ушкоджень, а коли , для уникнення зіткнення з пішоходом, скоїть ДТП, під час якого загинуть люди, то його дії визнають правильними, бо імовірність загибелі від зіткненням з авто у пішохода значно вища ніж у водія і його пасажирів.

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16618
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #8 : Грудня 23, 2020, 06:50:52 18:50 »
 А щодо блогерів і журналістів, то підвищені вимоги складно реалізувати

Offline majesty

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 24192
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #9 : Грудня 23, 2020, 07:12:23 19:12 »
я немного о другом
если правонарушение с целью хайпа для видеоблога, это должно быть отягщающим обстоятельством

Offline DA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 623
  • Стать: Чоловіча
Re: юриспруденция ( в продолжения автопилота)
« Reply #10 : Грудня 23, 2020, 07:24:13 19:24 »
Власне, наявність у користуванні джерела підвищеної небезпеки передбачає спеціальне навчання, розуміння  можливих наслідків таким джерелом, тобто, водій є довбнем навченим , а пішохід довбнем не навченим, отже, й підвищену відповідальність несе водій як більш поінформований і який офіційно взяв на себе відповідальність. Крім цього, найвищою цінністю у нас визнається людське життя, отже, коли водій зіб'є пасажира аби уникнути ДТП, то його дії визнають навмисними, спрямованими на вбивство чи завдання тяжких тіл., ушкоджень, а коли , для уникнення зіткнення з пішоходом, скоїть ДТП, під час якого загинуть люди, то його дії визнають правильними, бо імовірність загибелі від зіткненням з авто у пішохода значно вища ніж у водія і його пасажирів.
А пішохода, через якого загинули люди в авто відпустять з миром? Чи правила дорожнього руху тільки для водіїв?
Блогери, як різновид журналістів, та й самі журналісти напевне теж навчаються свому ремеслу. Мають потім в руках засоби масової інформації чи дезінформації. Від того, що вони віщають теж життя людей залежить. Війна на сході висерами не одного журналюги розпалена. Це як один з прикладів. Іший, це ота зелена наволоч при владі сьогодні. Хто за це буде нести відповідальність?
А щодо блогера на задньому сидінні тесли, то він скоїв дії, які могли привести до тяжких наслідків. Але ж скільки ідіотів-послідовників це відео породить. Для когось така витівка стане останньою. Шкода, що той кретин не виклав свого кульбіту в машині бід час спрацювання системи уникнення зіткнення з пішоходом, у тому випадку поліцейським. Я мав можливість ознайомитись в реалі на полігоні як такі системи відпрацьовують. Якщо не пристебнутий, то під лобовим склом можеш опинитись.