Автор Тема: Актуальне гасло під вибори - жодних імпортних мит на авто!  (Прочитано 1923 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Offline Алєх

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 404
Це просто якась ганьба!
В жодній більш-менш нормальній країні немає таких цін на автомобілі.
Не беремо до уваги сабсахарну африку і центральну азію
Навіть у наших сусідів - москалів, білорусів, молдаван - ціни значно нижчі.
Про ЄС взагалі годі й казати. Там в притомному стані 10-річні авта, які в нас коштують 5-10 тисяч, віддають за дарма.

Проблема - в нереально високих ставках ввізного мита і дрібніших подібних накрутках. Їх треба повністю скасовувати!

Переваги очевидні, ефект миттєвий. Дрібний бізнес, мобільність людей, стандарти життя, безпека автомобілістів навіть - всі лише виграють. Колись через подібне пройшли прибалти

Програють лише купка автоскладальних заводів. Але це ж таке. Не змогли за стільки років модернізуватися і стати конкурентними - звиняйте. Вся країна не має страждати через Васадзів і Свинарчуків

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18399
Проблема - в нереально високих ставках ввізного мита і дрібніших подібних накрутках. Їх треба повністю скасовувати!

Хіба з підписанням угоди з ЄС ця проблема не буде вирішена?

Offline Алєх

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 404
Не буде. Там передбачений перехідний період 5 років, який можна продовжити ще на 5 і тп. Якось так

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18399
Ну подивимось. Зараз же вони поки що підписали політичну частину, так кажуть.

А щодо економічної - може буде переглядатися та змінюватися.

Хоча, якщо ми вже йдемо в Європу, то треба думати про людей, а не втюхівать їм Таврії заради гаманця Васадзе.

Хай сам Васадзе шукає шляхи, як і гроші зароботи, і для людей щось робити.

Offline Ігор зі Львова

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2123
Ну так головний лобіст цих законів зараз кандидат №1 на посаду президента.

Хоча я проти надмірної автомобілізації і тому не дуже проти мит. Європа уже переходить на громадський транспорт і велосипеди. Нам не потрібно відставати.

Offline Алєх

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 404
Ну так варто кандидата №1 потролити трохи цим питанням. Хай прояснить своє ставлення.

Offline мрачный тип

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 38
та никто ничего менять не будет
какой смысл? столько лет хавали и дальше хавать будем
какой смысл облегчать жизню обычным людям, теряя при этом нехилое бабло в бюджет и так далее...
или вы верите в эту фигню про заботу власти о людях?

Offline dissident

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 12
В стране нет валюты.  Законов,  которые уменьшат наполнение
бюджета, принимать не будут.
Суровые годы...

Offline Алєх

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 404
Там смішні надходження були до бюджету. Не більше ста мільйонів доларів здається.
Щоправда і віддок валюти збільшиться.

Але думаю економічний ефект від цього все таки буде значно більший.
Маю на увазі пожвавлення дрібного й середнього бізнесу

Offline Зденик

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4930
  • Стать: Чоловіча
  • https://sl8.online/invite/LRPOdQ
    • СЛЕЙТ (Sl8)
я проти надмірної автомобілізації і тому не дуже проти мит. Європа уже переходить на громадський транспорт і велосипеди. Нам не потрібно відставати.

Теж такої думки - чув, що в Таллінні зробили безкоштовний громадський транспорт і парковку для авт по 4 єврики на годину - нарід масово покинув автівки :)  :super:
Die Herren Politiker - die sind alle doof ! ©

Offline мрачный тип

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 38
Там смішні надходження були до бюджету. Не більше ста мільйонів доларів здається.
Щоправда і віддок валюти збільшиться.

Але думаю економічний ефект від цього все таки буде значно більший.
Маю на увазі пожвавлення дрібного й середнього бізнесу

Ну насчет смешных надходжень как-то не верится
все-таки в нормальные времена люди нормально машины покупали
но спорить конечно не могу, не владею информацией

Offline мрачный тип

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 38
я проти надмірної автомобілізації і тому не дуже проти мит. Європа уже переходить на громадський транспорт і велосипеди. Нам не потрібно відставати.

Теж такої думки - чув, що в Таллінні зробили безкоштовний громадський транспорт і парковку для авт по 4 єврики на годину - нарід масово покинув автівки :)  :super:

Ну незнаю-незнаю  :smilie1:
нам еще долго ментально расти до таких вещей
у нас вон до сих пор чем больше жжип, тем уважаемей чувак
и возят в булочную на машинах кроме себя еще 5кубов бесполезного воздуха

Offline Татьяна

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1207
  • Стать: Жіноча
так вроде ж новая власть приняла увеличение в 2 раза азаровской налоговой ставки на новые импортные автомобили

Offline Алєх

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 404
я проти надмірної автомобілізації і тому не дуже проти мит. Європа уже переходить на громадський транспорт і велосипеди. Нам не потрібно відставати.

Теж такої думки - чув, що в Таллінні зробили безкоштовний громадський транспорт і парковку для авт по 4 єврики на годину - нарід масово покинув автівки :)  :super:

Та і я такої ж думки, повністю підтримую. Міста треба робити комфорнтими для пересування велосипедами та гром транспортом.
Тут мова про інше.
В Талліні, Барселоні, Амстердамі, Кракові, будь-де. Окрім велоінфраструктури і ефективного гром транспорту, кожна сім*я може без зусиль дозволити собі 2 автомобілі. І їздити куди заманеться без проблем в т.ч в інші міста. По справах, на роботу. В Європі, Штатах нормально для прикладу їздити на роботу 50, іноді 100 км щодня. Життя в селах стане більш комфортним, якщо кожна оселя матиме свій транспорт. Це повністю інший спосіб життя

Offline Таємний Радник

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 903
я проти надмірної автомобілізації і тому не дуже проти мит. Європа уже переходить на громадський транспорт і велосипеди. Нам не потрібно відставати.

Теж такої думки - чув, що в Таллінні зробили безкоштовний громадський транспорт і парковку для авт по 4 єврики на годину - нарід масово покинув автівки :)  :super:

Та і я такої ж думки, повністю підтримую. Міста треба робити комфорнтими для пересування велосипедами та гром транспортом.
Тут мова про інше.
В Талліні, Барселоні, Амстердамі, Кракові, будь-де. Окрім велоінфраструктури і ефективного гром транспорту, кожна сім*я може без зусиль дозволити собі 2 автомобілі. І їздити куди заманеться без проблем в т.ч в інші міста. По справах, на роботу. В Європі, Штатах нормально для прикладу їздити на роботу 50, іноді 100 км щодня. Життя в селах стане більш комфортним, якщо кожна оселя матиме свій транспорт. Це повністю інший спосіб життя

Ви помиляєтеся, далеко не кожна. Хоча і справді, багато.
Утримання авто у великому місті стає дедалі дорожчим, а вигоди від користування ним зменшуються.
Крім того, не всі міста пристосовані для велосипедів - у Києві на велику не поїздити так, як у Копенгагені чи Амстердамі. Чисто не той рельєф.

Offline GUGA

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 548
Це просто якась ганьба!
В жодній більш-менш нормальній країні немає таких цін на автомобілі.
Не беремо до уваги сабсахарну африку і центральну азію
Навіть у наших сусідів - москалів, білорусів, молдаван - ціни значно нижчі.
Про ЄС взагалі годі й казати. Там в притомному стані 10-річні авта, які в нас коштують 5-10 тисяч, віддають за дарма.

Проблема - в нереально високих ставках ввізного мита і дрібніших подібних накрутках. Їх треба повністю скасовувати!

Переваги очевидні, ефект миттєвий. Дрібний бізнес, мобільність людей, стандарти життя, безпека автомобілістів навіть - всі лише виграють. Колись через подібне пройшли прибалти

Програють лише купка автоскладальних заводів. Але це ж таке. Не змогли за стільки років модернізуватися і стати конкурентними - звиняйте. Вся країна не має страждати через Васадзів і Свинарчуків
я на фуп не раз про це писав жду не знаю чи дождусь, я думаю як щоб подешевшали б машини, це плюс бюджету: бензин, запчастини, резина, СТО, і т.д. машини для мілкого бізнесу - по моєму так..

Offline Who is John Galt?

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 661
я на фуп не раз про це писав жду не знаю чи дождусь, я думаю як щоб подешевшали б машини, це плюс бюджету: бензин, запчастини, резина, СТО, і т.д. машини для мілкого бізнесу - по моєму так..
Саме так, ці ціни не для бюджету, а для Васадзе та Пороха.
Навіть ринок саме продажу автівок настільки стагнує, що якби там знизити податки, то цілком можливо, що бюджет отримає більше.
Держава є інститут пограбування та насильства.