0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.
МАЯЧНЯ! Літак, якщо вийшов зі строю ОДИН двигун...навіть на зльоті...падає тільки в тому випадку, якщо КВС і 2 пілот - глибокі рукожопі довбойоби,які вчора пересіли з Ан-2!Один двигун завжди витягне літак!.... якщо не бути глибоким довбойобом і не тягнути штурвал на себе "в небо". А там довбойоби не літають в МАУ на міжнароднихрейсах. Там конкуренція - звиздець.
Господи, та згадати того ж Саленбергера, у котрого ДВА двигуна на літаку відмовили одночасно: нас цікавить там навіть не той факт, що він його посадив, а той простий факт, що він встиг повідомити про це на землю і оголосити, що він збирається робити. Від зупинки двигунів до повідомлення по радіо пройшло 22 секунди. І висота була всього 2800 футів на момент зупинки двигунів.
Саленбергер взагалі посадив на воду мертвий літак без обох двигунів, повний керосіну, після зльоту...НА ВОДУ! Це взагалі - звиздець! Набагато гірше, ніж на бетон, або грунт! Бо, якщо малєйшая помилка...при "касании на воду"..."прогрузший" у воді літак МИТТЄВО розриває водою!
Ну це питання майстерності - то не всім дано. Але час на зв'язок був незалежно від кваліфікації пілота. Інший б може і не посадив, але мейдей точно видав б теж. Тому я не вірю у версію "двигун перегрівся" - радіо від того пиздою не накривається "тутжє".
Краще живим посидіти в Ірані кілька тижнів/місяців ніж мертвим полежати в купі рваного алюмінію. Це не те питання заради котрого варто йти на подвиг.Ваш КО.PS. Про перекриття кордонів мови не було на момент.
Шо значить втрачені, самі собою випарувалися чи що.А до речі це вже не перший наш літак що гине в Ірані, був ще літак з конструкторами Антонова, всі загинули.
У мене, перепрошую, ще таке питання - пiд Смоленськом... що там впало - з польською урядовою делегацiю - часом не Боiнг?..
Та ні, там був ТУ-155
У мене до фахiвцiв таке питання - не лише чорна скринька - може в диспечерах... дублюються записи розмов борта чи вся надiя на чорну скриню борта, який впав...Щось не подобаеться менi цi понти - спершу - не можуть передати ч.с., потiм - заява, що частина розмов зникла...
Хронологiя аварiй в Укр. небi - звичайно, не все й не всюди - Боiнги 737... - але кожна аварiя - це велика трагедiя...
В попередньому звіті іранців мене сильно дивує наступна фраза:У звіті ідеться, що члени екіпажу не зверталися по допомогу через зв’язок з диспетчером. Також повідомляється, що екіпаж намагався повернути літак в аеропорт, коли той почав падати.https://www.eurointegration.com.ua/news/2020/01/9/7104906/Я звичайно не спеціаліст, але чи можливі взагалі такі дії екіпажу без зв'язку з наземними службами?
Так, пам'ятаю.Так це ж не приватні розмови диванних експертів, це офіційний звіт, хоч і попередній. Втрата зв'язку з бортом вже сама по собі дуже серйозна ситуація.
В екіпажу був час на спробу врятувати літак, але не було часу/можливості повідомити про аварійну ситуацію - та це дурня а не звіт.
Частково пошкоджені. Буває таке. Насправді буває. Але...може щось і "загубили" іранці....