Автор Тема: Реформи в Україні після Революції Гідності  (Прочитано 4880 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Автори реформ

Жодна реформа ніколи не матиме успіху, якщо критична частка суспільства не бере відповідальність за зміни в країні. На відміну від Помаранчевої революції 2004 року, масовий рух Євромайдану призвів до вибуху громадянської активності, спрямованої на те, щоб зробити уряд більш підзвітним і вплинути на майбутній напрямок руху України. Попри те, що більшість українців не мають чіткого відчуття, що саме вони є авторами реформ, вже склалась критична маса громадян, які приймають активну участь у просуванні реформаторського порядку денного. Потужне вливання нової крові у владу створило передумови для окремих радикальних змін у країні. З урахуванням війни на сході України, що вже призвела до втрати понад 10,000 життів, суспільство було мобілізоване сильніше, ніж будь-коли.

Проте, тінь радянського минулого та сильна олігархічна система зробили навіть цю потужну силу, ймовірно, недостатньою, щоб здолати корупцію, некомпетентність і корисливі інтереси. З погляду індикаторів державного управління стартова позиція України була незрівнянно гіршою, ніж становище Польщі у середині 90-х. У 2013 року Україна все ще належала до 30% країн з найнижчими показниками ефективності врядування та застосування принципу верховенства права, тоді як у Польщі вони були вдвічі вищими ще у 1996 року (Графік 1). На щастя, громадські рухи ставали сильнішими, зокрема завдяки західній фінансовій, технічній та політичній допомозі.

Графік 1. Ефективність уряду: Україна у 2013 році проти Польщі у 1996 році * (рейтинг відсоткових **)




Уряд, що прийшов до влади після Майдану заручився значною політичною та фінансовою підтримкою з боку міжнародних партнерів. У період 2014-2016 роках Україна отримала кредити на суму 22 млрд. доларів від МВФ, інших міжнародних фінансових установ та урядів західних країн, що становило 24% ВВП країни. У 2016 році Міжнародна фінансова підтримка допомогла стабілізувати національну грошову одиницю й економіку та розпочати численні реформи, що навряд чи було б можливим за її відсутності, з огляду на скадні українські реалії. Крім кредитів та грантів, виконання реформаторських завдань вимагалося ще й для надання безвізового режиму з країнами ЄС, а підписана у 2014 році Угода про асоціацію з ЄС стала довгостроковою дорожньою картою реформ у ряді сфер.

Поєднання підвищеного рівня громадянської зацікавленості та міжнародної підтримки дозволило Україні досягти значного поступу в економічних реформах. Індекс моніторингу реформ (iMoRe) показує, що регуляторне середовище змінювалося в правильному напрямку, хоча і відносно повільно, а висунуті міжнародними партнерами умови забезпечили 23% від сукупного показника iMoRe за вказаний період (Графік 2).
Примітки: * найраніші доступні; ** Показує рейтинг країни серед усіх країн світу. 0 відповідає найнижчому рейтингу, 100 — найвищому. Джерело: Worldwide Governance Indicators

Графік 2. Індекс моніторингу реформ*



Примітка: * індекс ґрунтується на експертній оцінці змін у регуляторному середовищі, які можна вважати реформами або антиреформами і які можуть набувати значень від -5 до +5; при показнику індексу понад 2.0 темп реформ вважається прийнятним. Джерело: VoxUkraine

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #1 : Грудня 25, 2017, 06:47:31 18:47 »
Шість основних досягнень
Реформа газового сектору

Реформа газового сектору

Низька енергоефективність економіки та велика залежність від поставок газу з Росії належали до числа головних викликів, що постали перед Україною. Реформу газового сектора країни слід вважати одним з найбільших успіхів.

Першим значним досягненням стала відмова від постачання газу з Росії. До 2013 року Росія була єдиним основним постачальником України (понад 99%). У 2016-му весь імпортований газ було придбано на європейському ринку (реверсне газопостачання).

Графік 3. Імпорт газу в Україну (млрд. м³)



Джерело: Урядові дані

Іншим важливим кроком стало радикальне врегулювання цін на газ. Розрив між високими цінами на імпортований газ та низькими комунальними тарифами був настільки значним, що дефіцит «Нафтогазу» (енергетичний монополіст) у 2014-му дорівнював 5,4% ВВП. За три роки уряд підвищив внутрішні тарифи на газ для домашніх господарств у 6,6 разів. Основна ціна на газ була збільшена в 10 разів, щоб наблизити її до імпортного паритету (див. Графік 4), та відповідним чином скоригувати тарифи на теплопостачання. Водночас були знижені критерії, яким мають відповідати незаможні сім’ї, щоб отримувати прямі цінові субсидії. Різке підняття тарифу на газ, навіть попри щедре роздавання субсидій, значно поліпшило фінансовий стан України, а «Нафтогаз» почав приносити прибутки до держбюджету. За оцінками компанії, ще в 2014 році "Нафтогаз" потребував підтримку державного бюджету в розмірі 91 млрд. дол., а вже в 2016 році — 40 млрд грн (з урахуванням прямих та непрямих субсидій та податків).

Графік 4. Ціни на імпортований газ та внутрішні тарифи * ($ / тис. м³)

Примітка: * ціна на газ як товар — без ПДВ, транспортування та нарахування. Джерела: МВФ, НАК "Нафтогаз України"

Третьою значною зміною стало залучення професійної команди менеджерів до управління «Нафтогазом» і створення при ньому незалежної наглядової ради. Після призначення професійної команди керівників на початку 2014 року, у 2015 році уряд затвердив план реформування газового сектору спрямований, серед іншого, на приведення корпоративного управління у відповідність до стандартів ОЕСР. Нова модель корпоративного управління була розроблена групою міжнародних експертів на замовлення ЄБРР. У квітні 2016 рок було призначено незалежну наглядову раду, до складу якої увійшли три іноземних фахівці та два представники уряду, які отримали достатньо повноважень для ефективного контролю за діяльністю компанії. Реформа корпоративного управління була підтримана ЄБРР, який надавав кредити "Нафтогазу" для придбання газу. Існує припущення, що загроза втрати позики стала однією з причин просування реформи, незважаючи насильний опір.

Проте ці позитивні зміни призупинились після проривного початку. У квітні 2017 року три незалежні директори наглядової ради заявили, що Кабмін заблокував реформу корпоративного управління і завадив вирішенню кризи заборгованості за газ. Один з директорів ради подав у відставку в серпні 2017 року, у результаті чого вона стала неповноважною ухвалювати будь-які рішення. Наприкінці вересня 2017 року три члени незалежної наглядової ради «Нафтогазу», що залишалися, також склали свої повноваження, посилаючись на посилення політичного втручання та відсутність очікуваних змін у 2017 році, незважаючи на гарантії влади. Крім того, Кабінет Міністрів відмовився виконувати власне рішення, що вимагає подальшого підвищення внутрішніх роздрібних тарифів для їх відповідності зростаючим імпортним цінам.

Цей крок назад затьмарює успіх реформи газового сектору, який зупинився на півдорозі. Окрім захисту досягнень реформи, вирішальним є завдання розділення "Нафтогазу" у відповідності до третього енергетичного пакету ЄС, демонополізації газопостачання домогосподарствам та інвестиції в застарілу інфраструктуру комунальних послуг.


Банківська система та трансформація НБУ
Державні закупівлі
Децентралізація
Бізнес середовище
Патрульна поліція

 

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #2 : Грудня 25, 2017, 06:51:55 18:51 »
Банківська система та трансформація НБУ

Національний банк України (НБУ) здійснив кілька проривних реформ з 2014 року Деякі з них були болісними, оскільки їх треба було реалізувати в умовах значних накопичених дизбалансів та економічного спаду. Хоча плоди цих змін можуть бути не очевидними відразу, українці зможуть значно виграти від них у середньо- та довгостроковій перспективі.

По-перше, центральний банк затвердив нову концепцію політики: таргетування інфляції. Досвід інших країн (наприклад, Нової Зеландії, Ізраїлю, Польщі) свідчить про те, що новий режим буде сприяти макроекономічній стабільності, а також утриманню низької та стабільної інфляції, а, отже, стимулюванню економічного зростання. Ефект цієї реформи вже помітний в швидких темпах зниження рівня інфляції — швидших, ніж спостерігалися після значної девальвації гривні у 2008-2009 роках. Оскільки інфляція продовжує падати до оголошеної цілі у 5% на рік, а економічні агенти коригують свої очікування, ми зможемо спостерігати подальше зниження процентних ставок, збільшення частки кредитів з тривалим терміном погашення та поступової дедолларизації економіки. Гнучкий режим обмінного курсу поглинає зовнішні шоки, знижуючи макроекономічні ризики та зміцнюючи економіку. Також НБУ значно покращив рівень комунікації для створення передбачуваного бізнес-середовища.

По-друге, НБУ реорганізував свою наглядову функцію, посиливши нагляд за діяльністю банків та інших фінансових інституцій. Справді, банківський сектор в Україні мав недобру славу через практику кредитування пов'язаних осіб, що призводила до концентрації ризиків і робила всю країну вразливою до криз та паніки. У 2015 року банківська система була недокапіталізованою, багато банків фактично збанкрутували (деякі були просто фінансовими пірамідами), але продовжували здійснювати операції, тим самим підриваючи довіру до фінансового сектору та відтягуючи ресурси від продуктивних банків і фірм. Для вирішення цих проблем НБУ вжив ряд заходів з метою обмеження кредитування пов’язаних осіб, залучення капіталу та виведення з системи банків-«зомбі». Довелося ліквідувати більш ніж 90 банків (Графік 5), щоб відновити довіру та поновити грошово-кредитні потоки, що є необхідною умовою для економічного зростання.

Графік 5. Кількість банків та прозорість власності

Примітка: * частка від загальних активів, що належать банкам з прозорою власністю. Джерело: НБУ

По-третє, мабуть, найголовніше, незалежність центрального банку була зміцнена через законодавчі зміни. В останні роки НБУ трансформувався у центральний банк західного типу. Зокрема, процеси прийняття рішень були переглянуті з акцентом на колективні рішення комітетів. Їх якість також суттєво покращилася. Внутрішня структура є набагато ефективнішою зараз, оскільки багато операцій, які раніше здійснювалися в регіонах, перемістили до центрального офісу. Персонал скоротився з 11 800 на початку 2014 року до 5300 у кінці 2015 року. НБУ почав організовувати регулярні дослідницькі семінари та щорічні конференції. Вперше за всю історію вчений з західного університету стає членом ради НБУ. Крім того, центральний банк наполегливо працює над покращенням зв'язку з бізнесом та ЗМІ, зокрема, за допомогою високоякісних інфляційних звітів, презентаційних матеріалів та регулярних комунікацій.

Центральний банк має багато завдань по вирішенню проблем, багато з яких, що мабуть не дивно, мають політичну природу. Наприклад, хоча незалежність посилилась, ризик призначення керівником НБУ політично ангажованої фігури залишається високим. Розбудова інституційної спроможності центрального банку як незалежного органу з відмінно підготовленим персоналом має залишатися пріоритетом.

Offline bugaga

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8159
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #3 : Грудня 25, 2017, 06:52:02 18:52 »
Цитувати
при показнику індексу понад 2.0 темп реформ вважається прийнятним.

От цікаво. Температурою кипіння води вважають +100 С
А от насправді при атмосферному тиску 0.1 атм температура кипіння води буде +45 С

На основі чого вважають 2.0 прийнятним?
ванька ерохин вон на веллбутрине вторую машину меняет, квартиру купил, бизнес завёл, а ты всё сидишь на своих сиозсах как сыч

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #4 : Грудня 25, 2017, 06:53:24 18:53 »
Державні закупівлі

Система державних закупівель вважалась одним з основних джерел корупції та марнотратства в Україні до Євромайдану. Реформа державних закупівель, розпочалася у 2014 році і включила низку законодавчих та інституційних змін, а також технічну модернізацію і введення в дію нової системи електронних закупівель — ProZorro.

Ця реформа вирізняється тим, що її започаткували, розробили і впровадили активісти від бізнесу та громадянського суспільства, яким вдалося створити широку коаліцію підтримки серед політиків, міжнародної спільноти та інших зацікавлених сторін для законної реалізації реформи на національному рівні. Реформа ставила п'ять цілей, більшість з яких були досягнуті.

По-перше, нова система зменшила можливості для корупції з боку уряду. По-друге, підприємства отримали кращий доступ до державних тендерів: кількість постачальників для великих тендерів зросла приблизно на 74%. По-третє, реформа створила інструменти, за допомогою яких громадянське суспільство та бізнес можуть утримувати підзвітність державних закупівель. Система ProZorro була доповнена модулем бізнес-аналітики, який забезпечує відкритий доступ до даних та візуалізує основні показники закупівель. По-четверте, законодавство узгодило державні закупівлі зі стандартами ЄС та СОТ, надаючи українським виробникам доступ до державних закупівель за кордоном. Нарешті, нова система скоротила бюрократію та марнотратство в державних закупівлях. За деякими оцінками, нова система аукціонів забезпечила близько 3,5% заощадження.

Реформа державних закупівель в Україні отримала широку популярність на міжнародній арені та була схвалена ЄБРР як зразкова модель для інших країн.

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #5 : Грудня 25, 2017, 06:57:03 18:57 »
Децентралізація

Українська система державного управління має ряд фундаментальних недоліків, закріплених у Конституції. Одним з них є нечіткий розподіл обов'язків між народно обраними місцевими радами та державними адміністраціями, які належать до представництва виконавчої влади на регіональному та районному рівнях. Вибраний міський голова отримує повну виконавчу владу лише у містах, селах та — з 2015 року — об'єднаних територіальних громадах (новій адміністративній одиниці). Крім того, раніше місцева влада була фінансово залежною від ресурсів, виділених національним урядом. Центральний уряд використовував [частково] закритий розрив між прогнозованими доходами та витратами органів місцевого самоврядування, які зобов'язані забезпечити певний мінімальний обсяг державних послуг. Це призвело до надзвичайно централізованої держави, де регіональні еліти обмінювали лояльність за вищі субсидії з центру. Наприклад, до 2015 року близько 45% українських громад отримували 70% своїх бюджетів у формі субсидій з центрального рівня.

Реформа децентралізації спрямована на зміну цієї системи, надаючи місцевій владі більше фінансової автономії та більшої відповідальності за щоденні проблеми своїх громад. Як наслідок, відповідальність місцевих керівних органів перед громадськістю повинна зрости. Наприклад, люди голосують уважніше, якщо вони знають, що їх виборний мер разом з міською радою чи головою громади безпосередньо відповідає за школи, дороги та лікарні. Крім того, таке делегування влади повинно спричинити появу політиків, які проклали свій шлях за допомогою важкої праці та хороших результатів на місцевому рівні, а не шляхом "підкупу" політиків вищого рівня.

Реформа децентралізації розпочалася на початку 2015 року з поправками до Бюджетного кодексу та прийняттям Закону "Про добровільне злиття громад". Ці два закони лягли в основу двох ключових елементів децентралізації: більшої фінансової самостійності органів місцевого самоврядування та формування більших, самостійних громад (до реформи було 12 тисяч територіальних громад в Україні, більше половини з них налічувала менше 3 тис. чоловік).

Сьогодні, хоча частка місцевих бюджетів у загальному обсязі державних фінансів залишається досить сталою, місцеві органи влади отримують більше свободи у витрачанні цих грошей. Оскільки освіта та охорона здоров'я є найбільшими статтями видатків на місцевому рівні, місцеві органи влади отримують освітні та медичні субвенції та можуть вільно витрачати отримані кошти на потреби цих секторів. Наприклад, маленькі школи можуть бути закриті, замість цього організовуються автобусні послуги великих шкіл, що може призвести до підвищення якості освіти та більш ефективних витрат. Крім того, тепер органи місцевої влади несуть відповідальність за більшість адміністративних послуг, таких як реєстрація майна та підприємств, видача дозволів на будівництво тощо.

Механізм вирівнювання доходів місцевих бюджетів коригується таким чином, що громада чи місто зараз зберігає більшу частку своїх надходжень, що надає місцевим органам влади більше стимулів для створення сприятливого для бізнесу середовища.

Зараз триває процес об'єднання міст, сіл та селищ у нові адміністративні одиниці — об'єднані територіальні громади (ОТГ). Протягом 2015-2017 років понад 500 ОТГ сформовано з більш ніж 2500 менших громад, що охоплюють 18% території України. 414 з них провели місцеві вибори до кінця 2016 року. Для заохочення цього процесу, ОТГ дозволяється подавати заявку на фінансування проектів інфраструктури до Фонду регіонального розвитку, що фінансується з центрального бюджету. Багато з них вже запустили інвестиційні проекти, такі як реконструкція шкіл, дитячих садків, доріг тощо.

Графік 6. Частка місцевих бюджетів у видатках на економічну діяльність

Примітка: вісь X показує частки витрат місцевих бюджетів у 2013 році, вісь Y — у 2016 році. Точки, що перевищують одиницю, відображають об'єми, для яких частка витрат місцевих бюджетів зросла в 2016 році порівняно з 2013 роком.

Реформа децентралізації має кілька проблем. По-перше, деякі з чинних посадових осіб району виступають проти формування об'єднаних громад, оскільки це означає зменшення ресурсів для управління. По-друге, переговори про злиття в ОТГ іноді бувають жорсткими, оскільки деякі "заможні" міста та села не хочуть об’єднуватися зі своїми "бідними" сусідами, незважаючи на всі вигоди, які можуть виникнути внаслідок злиття. По-третє, існує брак людського капіталу та інших обмежень на місцевому рівні, що перешкоджає місцевим громадам використовувати всі можливості, які пропонує процес децентралізації (наприклад, для проектів інфраструктури, що фінансуються Фондом регіонального розвитку). У результаті на рахунках органів місцевого самоврядування накопичилися значні суми невикористаних коштів (наприкінці 2015 року — 34 млрд. грн., наприкінці 2016 року — 57 млрд. грн., банківських депозитів — 16 млрд. грн.). Таким чином, існує понад 20 міжнародних проектів (наприклад, PULSE або U-Lead) для розвитку потенціалу органів місцевого самоврядування та місцевих організацій громадянського суспільства.

Реформа децентралізації не може бути завершена без змін до Конституції та примусового злиття громад, які не можуть зробити це добровільно до певного терміну. Ці законодавчі зміни досі мають бути прийняті парламентом, але точний розподіл обов'язків між центральними та місцевими органами влади повинен бути ретельно вивчений.

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #6 : Грудня 25, 2017, 06:59:03 18:59 »
Цитувати
при показнику індексу понад 2.0 темп реформ вважається прийнятним.

От цікаво. Температурою кипіння води вважають +100 С
А от насправді при атмосферному тиску 0.1 атм температура кипіння води буде +45 С

На основі чого вважають 2.0 прийнятним?

яка різниця?
Стаття містить багато аналітичного матеріалу, де є подумати й про щось інше

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #7 : Грудня 25, 2017, 07:00:56 19:00 »
Наприклад, у січні 2015 року, за часів уряду Яцека, темп реформ був вищим, ніж за Гройсмана. А от наскільки це прийнятно- зовсім інше питання

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #8 : Грудня 25, 2017, 07:07:22 19:07 »
Бізнес середовище

Незадовго до Революції 2014 Україна зайняла 112-е місце серед 189 країн у рейтингу Світового банку «Легкості ведення бізнесу». З тих пір рейтинг українців зріс до 76 у рейтингу «Легкості ведення бізнесу 2018», і країна ще має потенціал для подальшого росту рейтингу. Індекс інвестиційної привабливості Європейської Бізнес Асоціації у першій половині 2017 року досягнув 3,15 пункти, що є найвищим значенням з 2011 року.

Графік 7. Індикатори бізнес-клімату

 Примітка: Індекс легкості ведення бізнес надано з однорічним зсувом назад, щоб відобразити період оцінки. Джерело: Європейська Бізнес Асоціація, Світовий Банк

Зростаючий діловий оптимізм позитивно впливає на зміни, важливі для бізнес середовища.

По показнику податкового тягаря, український рейтинг легкості сплати податків (компонент Індексу легкості ведення бізнесу) зріс з 164 місця в 2014 року до 43 місця у 2018. З 2016-го ставка податку на заробітну плату скоротилася майже вдвічі — з більш ніж 40% до 22%, що призвело до зниження вартості робочої сили. Це рішення привело загальний рівень оподаткування в Україні у відповідність з порівнюваними країнами Центральної та Східної Європи. У 2017 році довгострокове питання про затримки відшкодування ПДВ експортерам було вирішено шляхом впровадження єдиного електронного онлайн-реєстру, який відстежує кожну вимогу щодо відшкодування ПДВ. Відповідно до моніторингу, відшкодування ПДВ стало прозорішим та швидшим. Для підприємств було створено Спеціальне бюро великих платників податків, які сплачують понад 20 млн. грн. податків щороку (0,7 млн. дол. США за поточним обмінним курсом), а з 2018 року для всіх платників податків будуть встановлюватися електронні кабінети для ведення обліку та зв'язку з податковими інспекторами. Протягом 2015-2017 років система податкового адміністрування була поступово спрощена шляхом усунення невідповідностей та оптимізації існуючої практики.

Уряд доклав значних зусиль до дерегуляції бізнес середовища. Кількість видів діяльності, що підлягають ліцензуванню, скоротилася на 40% — з 56 до 33. Так само, кількість заходів, які потребують дозволів, скоротилася на 40% — зі 143 до 85 (за оцінками Офісу реформ МЕРТ). Стало легше отримати дозволи, про що свідчить покращення позиції України по показнику "отримання дозволів на будівництво" Індексу легкості ведення бізнесу: країна перемістилася з 140 на 35 місце за два роки. Печатки, як обов'язковий атрибут юридичної особи, були скасовані.

Впровадження електронних послуг було пришвидшено: зараз можна зареєструвати бізнес, отримати ліцензії та багато інших офіційних документів в інтернеті. Крім того, з липня 2017 року створено мережу адміністративних центрів обслуговування з 701 операційними центрами.

У сфері міжнародної торгівлі ухвалення з січня 2016 року Договору про глибоку та всеосяжну зону вільної торгівлі (DCFTA) з ЄС забезпечує відкриття найбільшого світового ринку для українських експортерів, а також полегшення доступу до товарів ЄС до України. Окрім "класичного" режиму безмитної торгівлі, DCFTA має на меті скорочення нетарифних бар'єрів, включаючи адміністративні витрати, пов'язані з переміщенням товарів через кордон. У 2016 році уряд запровадив електронне "єдине вікно" на митниці; але цей захід став лише частково ефективним, оскільки паперові документи у багатьох випадках залишаються обов'язковими. Все ще необхідні більш систематичні зміни в законодавстві, що регулює контроль над товарами, які переміщуються через кордон.

У процесі гармонізації українського законодавства про безпечність продукції до законодавства Єворосоюзу, уряд скасував застарілу систему обов'язкової сертифікації продукції, а також понад 14 тисяч стандартів ДСТУ датованих з радянських часів до 1992 року, а також кілька радянських санітарних норм. У той же час, ключові закони про безпечність продукції були прийняті або змінені, щоб відповідати нормам ЄС.

Проте, необхідно докласти більше зусиль, щоб підштовхнути Україну у рейтингу «Легкості ведення бізнесу». Найбільш проблемними областями є транскордонна торгівля, доступ до електроенергії та законодавство про банкрутство. Крім того, принцип верховенства права та захист прав власності залишаються основою для створення привабливого бізнес-клімату в країні.

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #9 : Грудня 25, 2017, 07:12:23 19:12 »
Патрульна поліція

ДАЇ України відрізнялася високою корумпованістю і була знана інспекторами, які вимагали дрібних хабарів під час регулярних зупинок транспорту.

У липні 2015 року новий закон "Про Національну поліцію України" замінив радянський Закон "Про міліцію" (1990 року). Його основною метою була деполітизація міліції та надання їй більшої автономії та створення сервісної служби. Національна поліція, яка налічує близько 119,000 працівників, складається з шести підрозділів: кримінальна поліція, патрульна поліція, органи досудового розслідування, поліція охорони, спеціальна поліція, поліція особливого призначення.

Патрульна поліція є єдиним новоствореним підрозділом. Інші підрозділи були реорганізовані зі старої міліції. Патрульні поліцейські були відібрані за допомогою суворого процесу, включаючи численні тести та тримісячну навчальну програму, проведену за участю американських поліцейських. Нові працівники отримали пристойні зарплати разом з новою формою та автомобілями. У липні 2015-го Нова патрульна поліція вийшла на вулиці Києва, замінивши неприйнятну та корумповану ДАІ.

Незабаром після запуску нова поліція з'вилася в регіонах України та стала одним з небагатьох державних інститутів, що мають громадську підтримку. За даними соціологічних опитувань, проведених у квітні 2016-го, 44% українців довіряли патрульній поліції, тоді як Національна поліція в цілому мала підтримку лише 22% людей. Незважаючи на те, що близько однієї третини населення все ще не довіряли інспекторам патрульної поліції, цей відсоток недовіри суттєво нижчий, ніж до інших інституцій. Баланс довіри до Національної поліції в цілому є позитивним: 11% проти, 41% за.

Реформа патрульної поліції є прикладом того, як можна успішно будувати нову сильну інституцію з нуля. Значне залучення колишніх грузинських реформаторів та сильна підтримка з боку українських міжнародних партнерів сприяли успіху реформи. Однак успіх обмежився лише підрозділом патрульної поліції, що включає близько 11 600 поліцейських з загальної кількості штату в 119,000, тоді як інші підрозділи Національної поліції залишилися переважно нереформованими. Зокрема, оновлення персоналу не відбулося. Наприклад, у кримінальній поліції лише 8% поліцейських були звільнені після повторного тесту, і деякі з них змогли повернутися до служби пізніше. У листопаді 2016 року керівник Національної поліції Хатія Деканоідзе пішла у відставку, натякнувши на посилення політичного тиску. Не дивно, що довіра до патрульної поліції пішла на зниження.

Графік 8. Баланс довіри: частка людей, які довіряють інституції, мінус частка тих, хто не довіряє


Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #10 : Грудня 25, 2017, 07:14:55 19:14 »
Повільні реформи

Боротьба з корупцією
Судова система та правоохоронна діяльність
Земельна реформа
Реформа державної служби
Приватизація та реформування державних підприємств
Охорона здоров’я
Освіта


Висновок


Політичний та економічний ландшафт України кардинально змінився з початку 2014 року. Росія анексувала Кримський півострів та організувала військовий конфлікт у східній частині країни – перший кривавий конфлікт у новітній історії України. Петро Порошенко виграв дострокові президентські вибори в травні 2014-го, а дві третини парламенту було оновлено за підсумками парламентських виборів у жовтні 2014-го. Війна, економічні диспропорції, що накопичилися за часів правління корумпованого президента Януковича та його попередників, і несприятливі тенденції на світових ринках для основних товарів українського експорту негативно позначилися на довірі споживачів та інвесторів, що спричинило тиск на гривню та масовий відтік депозитів з банківської системи. У результаті економіка України скоротилася на 6,6% у 2014 році і зазнала різкого падіння майже на 10% у 2015-му, а національна валюта втратила 62% своєї вартості, перш ніж стабілізуватися в середині 2015-го. Насамкінець, Україна жила в тіні пострадянської спадщини – з повсюдною корупцією, роздутим та недієздатним бюрократичним апаратом та репресивними правоохоронними органами.

Попри надзвичайно складну ситуацію, Україна не зазнала колапсу. Натомість вона стала на амбітний шлях структурних реформ. Наш аналіз засвідчує, що прогрес реформування нерівномірний, виділяються лідери та аутсайдери. Вочевидь, Уряд повинен примножити зусилля, щоб пришвидшити темп реформ там, де вони йдуть надто повільно, підтримати наступальний порив та підтримати реформи в інших сферах. Однак Україна має підстави пишатися своїми досягненнями. Дійсно, у 2013 році неможливо було уявити собі, що Україна може відмовитися від імпорту газу з Росії, банки можуть перестати бути іграшками в руках олігархів, державні закупівлі більше не будуть основним джерелом корупції, органи місцевої влади відповідатимуть за надання багатьох суспільних благ, поліцейські та представники бізнесу по-дружньому ставитимуться один до одного, а українці зможуть їздити до ЄС без віз.

Зрозуміло, модернізація країни не завершена. Ймовірно, має пройти багато років, перш ніж Україна підніметься до рівня своїх більш розвинених сусідів. Є чималий простір для вдосконалення судової та правоохоронної систем, охорони здоров'я, освіти, державної служби та інших сфер. Угода про асоціацію між Україною та ЄС може бути використана як дорожня карта для реформування. Однак деякі будівельні блоки, необхідні для створення демократичного, зрілого й процвітаючого суспільства, вже встановлені, тож ми залишаємось оптимістами, переконаними в тому, що Україна успішно реалізує решту пунктів реформаторського порядку денного і стане успішною країною.

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #11 : Грудня 25, 2017, 07:17:32 19:17 »
Малувато обговорення буде

Offline finli

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10412
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #12 : Грудня 25, 2017, 07:25:45 19:25 »
Наприклад, у січні 2015 року, за часів уряду Яцека, темп реформ був вищим, ніж за Гройсмана. А от наскільки це прийнятно- зовсім інше питання

Це тому що реформувались спочатку ті сегменти, які потребували лише коригування законодавства. Далі пішли більш складні,  багатошарові задачі, от темп і сповільнився. Це - нормально.

Offline finli

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10412
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #13 : Грудня 25, 2017, 07:27:31 19:27 »
Малувато обговорення буде

Я ще навіть не встиг прочитати все...

Але вже сходу  подякую Вам за матеріальчик  :smilie1:

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #14 : Грудня 25, 2017, 08:35:49 20:35 »
Малувато обговорення буде

Я ще навіть не встиг прочитати все...

я теж не встиг, бо треба було вийти :)
Але те , що встиг прочитати, було цікавим


Але вже сходу  подякую Вам за матеріальчик  :smilie1:
You're welcome

Offline bugaga

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8159
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #15 : Грудня 25, 2017, 08:36:19 20:36 »
Наприклад, у січні 2015 року, за часів уряду Яцека, темп реформ був вищим, ніж за Гройсмана. А от наскільки це прийнятно- зовсім інше питання

Може бути пояснення що при Яценюку більше депутатів НФ голосували за закони потрібні, а зараз не так весело голосують
Теоретично

Плюс маю підозру що за справедливу ціну на газ голосували і прокацапські депи, маючи надію що збурить суспільство
ванька ерохин вон на веллбутрине вторую машину меняет, квартиру купил, бизнес завёл, а ты всё сидишь на своих сиозсах как сыч

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #16 : Грудня 25, 2017, 09:33:01 21:33 »
Малувато обговорення буде
Тут на тиждень роботи.
До Нового року е час - бум вивчати.
 :smilie7:

Offline Sebastian Brant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3941
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #17 : Грудня 25, 2017, 10:18:18 22:18 »
ОК
:)

Offline bugaga

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8159
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #18 : Грудня 25, 2017, 10:22:30 22:22 »
Питання ще в тому я забезпечити підтримку реформ з боку виборців, підтримку і адекватну оцінку
ванька ерохин вон на веллбутрине вторую машину меняет, квартиру купил, бизнес завёл, а ты всё сидишь на своих сиозсах как сыч

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #19 : Грудня 25, 2017, 11:18:37 23:18 »
Питання ще в тому я забезпечити підтримку реформ з боку виборців, підтримку і адекватну оцінку
Для цього треба робити теле й радiопрограми.
А для останнiх... треба шукати гранти.
Був свого часу проект США USAID - чому б його не пiдключити для пропаганди?..
Грошей там багато не треба, а користь буде велика.
Можно й старика Сороса трохи пощiпати.
Якщо його Фонд ше живий, хай Фiлантроп... кине пару лямiв на статтi й пропаганду.
 :smilie7:

Online RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34844
  • Стать: Чоловіча
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #20 : Грудня 26, 2017, 12:35:57 00:35 »
Питання ще в тому я забезпечити підтримку реформ з боку виборців, підтримку і адекватну оцінку
Для цього треба робити теле й радiопрограми.
А для останнiх... треба шукати гранти.
Був свого часу проект США USAID - чому б його не пiдключити для пропаганди?..
Грошей там багато не треба, а користь буде велика.
Можно й старика Сороса трохи пощiпати.
Якщо його Фонд ше живий, хай Фiлантроп... кине пару лямiв на статтi й пропаганду.
 :smilie7:

Ці мудаки Квартирним та Шабунінам бабло дають  :smilie9:

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #21 : Грудня 26, 2017, 08:52:06 08:52 »
Ці мудаки Квартирним та Шабунінам бабло дають  :smilie9:
Шабунiн в повному лайнi.
Не думаю, що USAID буде маратися.
Кончiта та його Укр. Правда на пару з Притулою... таке ж саме лайно.
Пора  вже цей полiтичний секссодром прикрити.
 :smilie7:

Offline ruthene

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5509
  • Стать: Чоловіча
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #22 : Вересня 26, 2023, 07:23:03 19:23 »
Білий дім надіслав перелік реформ, які має провести Україна для продовження допомоги, - ЗМІ. ДОКУМЕНТ

https://censor.net/ua/n3445631

Цитувати
У документі, зокрема, йдеться про зміни функціонування Наглядових рад Державних підприємств, САП НАБУ, НАЗК, ВРП та судової гілки влади.

Лист із переліком реформ, які повинна провести Україна, заступник радника Білого дому з національної безпеки з питань міжнародної економіки Майк Пайл відправив на адресу Координаційної платформи донорів.

За даними видання, цей лист було також відправлено прем’єр-міністру України Денису Шмигалю та на адресу Офісу Президента.

"В документі прописані зміни по пріоритетності їх впровадження: 0-3 місяці, 3-6 місяців, один рік, 18 місяців. Зокрема вони стосуються функціонування Наглядових рад Державних підприємств, антикорупційних органів (САП, НАБУ, НАЗК), Вищої ради правосуддя, загалом судової гілки влади. Також пріоритетними протягом року вказані зміни в роботі Міністерства оборони України і усіх силових відомств", - зазначає УП.

Водночас, пише видання, лист є попереднім робочим проєктом і підлягає розгляду.

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16201
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #23 : Вересня 26, 2023, 08:57:41 20:57 »
 Думаю, що проведуть аж бігом. У найближчі роки у нас нема вибору

Offline majesty

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 22176
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #24 : Вересня 26, 2023, 09:20:33 21:20 »
статью не читал
Петро вывел страну в сложных условиях на новый уровень

зеленая писдота опустила на два уровня ниже 

это абсолютно обьективно

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47250
  • Never give in!
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #25 : Вересня 26, 2023, 09:35:55 21:35 »
Хай Білий Дім пиздує із своїми вимогами в сібірскую тайгу!
Єбланісти шукають тисячу причин, щоб умити руки. Бляді!...

Бо типу така хуйня виходить - або ви враз зробите рехворми, або вас нахуй усіх кацапи нехай знищать.
If you are going through hell, keep going.

Online RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34844
  • Стать: Чоловіча
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #26 : Вересня 26, 2023, 10:39:20 22:39 »
Іудушка, не кукурікай.

Все правильно Америка робить. В тих вимогах все те, що вже при Пороху було реально зроблено, а опариші тупо відкотили взад. Так що нехай роблять, що кажуть і не вийобуються. 

Offline Lina

  • Global Moderator
  • Ветеран форума
  • *****
  • Повідомлень: 10036
  • Стать: Жіноча
  • Камінці чудові, різнокольорові
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #27 : Вересня 27, 2023, 12:44:46 00:44 »
Іудушка, не кукурікай.

Все правильно Америка робить. В тих вимогах все те, що вже при Пороху було реально зроблено, а опариші тупо відкотили взад. Так що нехай роблять, що кажуть і не вийобуються.

Щось мені здається, що вони влаштують чергове шоу, як і в справі з Коломойським. :smilie9:

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16201
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #28 : Вересня 27, 2023, 07:18:33 07:18 »
Щось мені здається, що вони влаштують чергове шоу, як і в справі з Коломойським. :smilie9:
Для шоу потрібні гроші, а їх катма і у середній перспективі навіть теоретично нема ніяких підстав сподіватися, що вони з'являтися.

Offline ruthene

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5509
  • Стать: Чоловіча
Re: Реформи в Україні після Революції Гідності
« Reply #29 : Вересня 27, 2023, 05:57:28 17:57 »
Хай Білий Дім пиздує із своїми вимогами в сібірскую тайгу!

Цікаві у вас, пане, асоціації,
- чомусь у вас у пам'яті виникла саме "сібірская тайга" ,
а не скажімо, "мексиканські джунглі".  :laugh: