Автор Тема: Літаки АН 148\158\140 та ін  (Прочитано 50410 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline MakYury

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #30 : Липня 05, 2014, 12:35:16 12:35 »
З вертушками нема з чим розбиратися. Те, на чому літав овоч, було в аренді.
Ось парк "України"

Airbus A-319-115CJ
Іл-62М
Ту-134А - 3
Ан-74ТК-300Д
Як-40
Мі-8

Думаю логічним було б позбутися аірбасу і совкового хламу ІЛ і Ту, та закупити АНи.

саме так!
президент воюючої країни міг би і на Ан70 у камуфляжі літати!
ойропейці посиніли б від заздрощів! ;)
Ан74тк теж варіант, але сідати треба лише на рульожки і бажано поперек! ;)

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #31 : Липня 15, 2014, 11:36:24 23:36 »
CU-T1715 14го піднявся в небо. Скоро, сподіваюсь, будуть світлини літака
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline kleynod

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 871
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #32 : Липня 15, 2014, 11:44:45 23:44 »
Він?


Abnormal piglings activity detected!

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #33 : Липня 15, 2014, 11:48:02 23:48 »
Ні, це ще 1710. Перший Ан158 Кубани
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #34 : Липня 15, 2014, 11:49:04 23:49 »
Кров з носа, треба шукати заміну російським системам. Що можна, розробляти самостійно, що дешевше купити - купувати. Треба шукати серйозних партнерів поза Росією. Інакше приб'ють вони АНи, рано, чи пізно.

А літачки гарні.

Offline kleynod

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 871
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #35 : Липня 15, 2014, 11:58:43 23:58 »
Ні, це ще 1710. Перший Ан158 Кубани

Але мені ще 10-го казали, що 5-й покрашений і літає.
Abnormal piglings activity detected!

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #36 : Липня 16, 2014, 12:04:42 00:04 »
Кров з носа, треба шукати заміну російським системам. Що можна, розробляти самостійно, що дешевше купити - купувати. Треба шукати серйозних партнерів поза Росією. Інакше приб'ють вони АНи, рано, чи пізно.

А літачки гарні.

http://ukrpravda.net/index.php?topic=14203.msg400334#msg400334
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #37 : Липня 16, 2014, 12:06:58 00:06 »
Ні, це ще 1710. Перший Ан158 Кубани

Але мені ще 10-го казали, що 5-й покрашений і літає.

на злітновипробувальні ніби як відправили його ще на початку місяця, але в небі, кажуть, що тільки з 14го. зрештою, як тільки буде код - побачимо, коли був перший вильот
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #38 : Липня 16, 2014, 12:21:38 00:21 »

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #39 : Липня 16, 2014, 12:26:56 00:26 »
http://ukrpravda.net/index.php?topic=14203.msg400334#msg400334

Нарешті кроки в правильному напрямку.

Так, крім одного

Ківа якимось дивом знову генеральний конструктор, а на сайті antonov.com фото з пікетом під адміністрацією президента  :fp2. уявляє собі хтось такий сайт від боїнга чи, приміром, ейрбаса?
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #40 : Липня 16, 2014, 01:04:40 13:04 »


5а ластівка в небі
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #41 : Липня 16, 2014, 04:36:31 16:36 »
Цитувати
Здійснив перший політ черговий Ан-158 призначений для Куби
 
Дата : 15.07.2014


14 липня здійснив перший політ новенький Ан-158 для авіакомапніі Cubana de Aviacion. Ан-158 (Ан-148-200) – український близькомагістральний пасажирський літак, подальший розвиток моделі Ан-148.

Нове українське керівництво не раз говорило про намір припинити співпрацю з Росією в стратегічних областях, а все сімейство Ан-148/158 може проводитися тільки спільно. Хоча авіазавод у Воронежі освоїв складання Ан-148, частина комплектуючих, включаючи двигуни, випускається українськими підприємствами. Ан-158, який замовили кубинці, збирається тільки в Києві. Можливостей виконати це замовлення російськими підприємствами немає: у Росії немає документації на даний тип, до того ж підприємство у Воронежі завантажено замовленнями російських адміністративних органів, які мають намір експлуатувати цей тип. Однак у Києві не зможуть зібрати літаки без російського фінансування, яке в нинішніх умовах залучати все складніше.

Для Росії виконання цього контракту не менш важливо, ніж для українського підприємства, – Куба як і раніше один з основних партнерів Росії в Латинській Америці, а контракт на поставку Ан-158 входить до числа найбільших між двома країнами. При цьому Cubana de Aviacion – один з двох міжнародних експлуатантів літака. Другий оператор – північнокорейська Air Koryo має в парку всього один Ан-148. Серед експлуатантів цього типу зараз найбільша частка припадає на Росію. Цей літак вже кілька років літає в санкт-петербурсгской “Росії”, а також в авіакомпанії “Ангара”.

Введення в експлуатацію сімейства Ан-148 не раз викликав критику в авіаційній галузі. Відомо, що авіакомпанії “Росія”, першому російському комерційному експлуатанту, довелося витратити чимало часу, щоб виключити простої НД і довести середній наліт літака до 300 г на місяць. Незважаючи ні на що, сімейство Ан-148 знайшло свою ринкову нішу, і російська ІФК стала однією з тих компаній, які розробляють цей сегмент ринку. Можливе закриття програми через зростаючого політичного протистояння між Росією і Україною виллється не тільки у вкрай складну фінансову ситуацію для українського виробника, але також призведе до значних втрат російських постачальників. На жаль, поки прогнози щодо виконання навіть кубинського контракту невтішні.

Все залежатиме від можливостей двох сторін – як політиків, так і виробників – домовитися. Якщо вони не впораються, обидві країни втратять вдалий проект, який хоч і не може вважатися глобальним, але має своїх потенційних замовників.

http://www.ukraineindustrial.info/uk/archives/2422
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #42 : Липня 17, 2014, 09:51:43 09:51 »
Злетів також 140й RA-41260 в Московії
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #43 : Липня 21, 2014, 01:46:55 13:46 »


Цитувати
«Мотор Січ». Антонівці кажуть, що не привезли сюди літаків, оскільки готових новинок немає, а везти вже відомі моделі - дорого. Авіабудівники обіцяють наступного року на Ле-Бурже представити нову розробку - Ан-178. Як розповів «Сегодня» директор заводу Микола Подгребельний, його перший політ планується на 2015-й: «Це Ан-12 в старому виконанні за вантажопідйомністю до 20 тонн. Сьогодні у даної машини немає конкурентів у її класі. Тому й новий літак буде користуватися попитом. Ан-178 економічніше і менше, але фюзеляж залишився як у Ан-12. Тобто БТРи, морські контейнери завантажуються без проблем». За словами головного конструктора "Антонова" Григорія Рудюка, українські стенди користуються підвищеним інтересом: «Приходять, ставлять питання про теххарактеристики. Цікавиться Близький Схід, Латинська Америка, Індія, Китай. Наші літаки відомі в усьому світі в ніші вантажного транспорту, тут у нас вже багаторічна репутація одного з найкращих виробників. Цінність антоновської техніки в тому, що літаки невибагливі в обслуговуванні, літають або сідають там, де інші не можуть. Для «вантажівки» це дуже важливо, відповідно, і замовлення на літаки є. Приміром, зараз виконуємо замовлення для кубинців на поставку десяти апаратів. А недавно Казахстан виявив бажання придбати у нас два літаки Ан-148 для МНС - санітарний і штабний».

МАЙБУТНЄ. І все ж чи виявиться майбутнє «Антонова» таким же безхмарним, як небо авіасалону Фарнборо, - авіавиробники не беруться прогнозувати. На думку Миколи Підгребельного, сьогодні підприємству потрібна підтримка держави: «Це світова практика, коли авіапідприємства роблять літаки для уряду. Можемо робити літаки, зокрема для потреб Міноборони. Нам потрібен замовлення хоча б на 4-6 літаків на рік, а це $ 100 млн, щоб йшла базове завантаження заводу. Стабільне замовлення дозволить отримати оборотні допкошти, і тоді завод може розвиватися, що в умовах кризи важливо».

http://ukr.segodnya.ua/world/smotr-dengi-iz-neba--538259.html
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Rost_I

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2465
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #44 : Липня 21, 2014, 04:52:33 16:52 »
тим часом у РФ
Президент РФ Владимир Путин призвал реализовать проект по созданию нового регионального самолета "Рысачок", который планирует выпускать ведущее предприятие ракетно-космической отрасли "Прогресс".
http://ria.ru/economy/20140721/1016935563.html
Небольшой региональный турбовинтовой двухмоторный самолет "Рысачок" рассчитан на перевозку десяти или шестнадцати пассажиров или до двух тонн груза. Сейчас самолет проходит испытания, и в следующем году, как ожидается, он получит сертификат летной годности. Как полагают изготовители, машина будет востребована преимущественно в шестнадцатиместном варианте, особенно в районах Крайнего Севера. "Рысачок" должен будет прийти на смену самолету "Ан-2" — легендарному советскому "кукурузнику", который составлял основу региональной авиации страны.


От тільки я не зрозумію ніяк, це що у нього там знизу, НУРС?  :smilie10: Вони що, на повному серйозі на кукурудзники НУРСи вішати зібрались? Чи це така совкова традиція - всі цивільні вироби повинні мати подвійне призначення?
... і хай Росія згине як держава

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 28334
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #45 : Липня 21, 2014, 05:03:49 17:03 »
тим часом у РФ

От тільки я не зрозумію ніяк, це що у нього там знизу, НУРС?  :smilie10: Вони що, на повному серйозі на кукурудзники НУРСи вішати зібрались? Чи це така совкова традиція - всі цивільні вироби повинні мати подвійне призначення?

ХЗ

Возможно какаято хрень для распыления химии или метеорологическое чтото
Нурсы под это чудо совершенно неясно зачем вешать, так можно их и на мотодельтаплан подвесит

Offline MakYury

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #46 : Липня 21, 2014, 06:08:53 18:08 »
тим часом у РФ
Президент РФ Владимир Путин призвал реализовать проект по созданию нового регионального самолета "Рысачок", который планирует выпускать ведущее предприятие ракетно-космической отрасли "Прогресс".
http://ria.ru/economy/20140721/1016935563.html
Небольшой региональный турбовинтовой двухмоторный самолет "Рысачок" рассчитан на перевозку десяти или шестнадцати пассажиров или до двух тонн груза. Сейчас самолет проходит испытания, и в следующем году, как ожидается, он получит сертификат летной годности. Как полагают изготовители, машина будет востребована преимущественно в шестнадцатиместном варианте, особенно в районах Крайнего Севера. "Рысачок" должен будет прийти на смену самолету "Ан-2" — легендарному советскому "кукурузнику", который составлял основу региональной авиации страны.


От тільки я не зрозумію ніяк, це що у нього там знизу, НУРС?  :smilie10: Вони що, на повному серйозі на кукурудзники НУРСи вішати зібрались? Чи це така совкова традиція - всі цивільні вироби повинні мати подвійне призначення?

та зараз майже вся легка техніка рекламується на готовність до протипартизанських дій...

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #47 : Липня 21, 2014, 08:52:07 20:52 »
а яким переляком тут "Рисачок"?
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Agh

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5946
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #48 : Липня 29, 2014, 10:32:41 10:32 »
На Серійному заводі "Антонов" зібрали перший фюзеляж новітнього реактивного військово-транспортного літака Ан-178








Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #49 : Липня 29, 2014, 10:36:35 10:36 »
а крило на нього має стати по ідеї від Іранського Ан158
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #50 : Липня 29, 2014, 02:14:12 14:14 »


Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #51 : Липня 29, 2014, 03:23:35 15:23 »
 Украинцам продемонстрировали фюзеляж долгожданного Ан-178
Сегодня конструкторы ГП "Антонов" продемонстрировали фюзеляж Ан-178 - грузового самолета нового поколения.Сейчас только собран фюзеляж для первой машины. А заказов уже сотни. Самолет ждут в десятках стран СНГ, Америки и Африки. Все из-за его уникальных возможностей.Ведь самолетов такого класса, как АН-178, в странах СНГ нет. Он будет служить и в гражданской, и в военной авиации. И заменит устаревший Ан-12, АН-26, АН-32.К тому же, как и все "антоновские" самолеты, Ан-178 получает столь необходимые для транспортного самолета качества, как базирование на аэродромах всех типов, автономность, высокая надежность и боевая живучесть.Первый полет Ан-178 планируется в начале 2015 года. Потребность рынка в этом самолете оценивается в 200 машин в период до 2032 года.
Прогнозируемая стоимость Ан-178 составляет 20-25 миллионов долларов. Ранее планировалось изготовления этих самолетов совместно с предприятиями РФ.
Напомним, за время ведения АТО Украина потеряла около 15 единиц авиационной техники. Об этом в эфире "Свобода слова" на ICTV сообщил советник министра внутренних дел Антон Геращенко. По его словам, 90% авиационного парка в Украине нуждается в капитальном ремонте."Один ремонт СУ-27 стоит 50 млн грн. Таких нужно отремонтировать десятки. У нас на сегодня сбито около 15 единиц авиационной техники. В частности, такие самолеты как Ил-76. Нам их мир не продаст. На сегодня ни одна страна мира не хочет нам продавать даже игрушечные беспилотники, потому что не хочет ссориться с Россией", - резюмировал советник министра внутренних дел.

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #52 : Липня 29, 2014, 03:24:35 15:24 »









Offline Taras.ua

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4005
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #53 : Липня 29, 2014, 03:33:10 15:33 »
Ранее планировалось изготовления этих самолетов совместно с предприятиями РФ.

А зараз як? Типу передумали? Ким замінити збираються?

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #54 : Липня 29, 2014, 03:40:55 15:40 »
Ранее планировалось изготовления этих самолетов совместно с предприятиями РФ.

А зараз як? Типу передумали? Ким замінити збираються?

Діло в тому, що ми цей літак можемо випускати самі, які і випускаємо Ан-158. Але проблема в тому, що у нас немає потужних серійних заводів, які є в Росії. Зараз ми можемо виготовляти 6-10 літаків в рік, а це дуже мало. Завод Антонов потребує багато мільярдів гривень в модернізацію та розширення виробництва, але ж хто йому їх дасть? Було б доцільно цей завод продати проукраїнському олігарху (наприклад Порошенку чи Коломойському) з умовою проведення модернізації (автоматизації) виробництва та збільшення серії хоча б до 30-50 літаків за рік.

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #55 : Липня 29, 2014, 03:47:51 15:47 »
Цікаво було б, якби у нас пройшла "реформа системи" і людей не "кидали з акціями". Можна було би Антонов зробити акціонерним товариством. Державі залишити 51% акцій, а 49% продати людям. Можна було б навіть обмежити кількість акцій на одну особу (фізичну чи юридичну). Думаю, що багато хто би вклав би по кілька тисяч гривень у Антонов. Це було б краще чим класти гроші на депозит. У свою чергу, держава мали би гарантувати виплату дивідендів.
Аналогічно було б цікаво такі операції з Турбоатомом, Мотор Січ і т.д.

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #56 : Липня 29, 2014, 03:54:06 15:54 »
Цікаво було б, якби у нас пройшла "реформа системи" і людей не "кидали з акціями". Можна було би Антонов зробити акціонерним товариством. Державі залишити 51% акцій, а 49% продати людям. Можна було б навіть обмежити кількість акцій на одну особу (фізичну чи юридичну). Думаю, що багато хто би вклав би по кілька тисяч гривень у Антонов. Це було б краще чим класти гроші на депозит. У свою чергу, держава мали би гарантувати виплату дивідендів.
Аналогічно було б цікаво такі операції з Турбоатомом, Мотор Січ і т.д.

Мотор-Сич - акционерное общество, можете на бирже купить акции

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #57 : Липня 29, 2014, 03:54:53 15:54 »
Цікаво було б, якби у нас пройшла "реформа системи" і людей не "кидали з акціями". Можна було би Антонов зробити акціонерним товариством. Державі залишити 51% акцій, а 49% продати людям. Можна було б навіть обмежити кількість акцій на одну особу (фізичну чи юридичну). Думаю, що багато хто би вклав би по кілька тисяч гривень у Антонов. Це було б краще чим класти гроші на депозит. У свою чергу, держава мали би гарантувати виплату дивідендів.
Аналогічно було б цікаво такі операції з Турбоатомом, Мотор Січ і т.д.

Мотор-Сич - акционерное общество, можете на бирже купить акции

Немає гарантій ніяких.

Offline Taras.ua

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4005
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #58 : Липня 29, 2014, 03:55:50 15:55 »
Ранее планировалось изготовления этих самолетов совместно с предприятиями РФ.

А зараз як? Типу передумали? Ким замінити збираються?

Діло в тому, що ми цей літак можемо випускати самі, які і випускаємо Ан-158. Але проблема в тому, що у нас немає потужних серійних заводів, які є в Росії. Зараз ми можемо виготовляти 6-10 літаків в рік, а це дуже мало. Завод Антонов потребує багато мільярдів гривень в модернізацію та розширення виробництва, але ж хто йому їх дасть? Було б доцільно цей завод продати проукраїнському олігарху (наприклад Порошенку чи Коломойському) з умовою проведення модернізації (автоматизації) виробництва та збільшення серії хоча б до 30-50 літаків за рік.

+100500. Ось нарив про комплектуху. Там узкі ниють, що все робиться в Україні для 148-го, а з ВАСО тільки гроші тягнуть.  :gigi:
http://superjet.wikidot.com/wiki:iz-cego-sdelan-an-148

Тобто 158/178-й не проблема. Залишається лише покупців знайти....

А що буде з АН-70? Така пташка... А особливо після падіння Іл-76, вона армії дуже треба..

Offline Старина Z

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8300
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #59 : Липня 29, 2014, 04:00:15 16:00 »
Ранее планировалось изготовления этих самолетов совместно с предприятиями РФ.

А зараз як? Типу передумали? Ким замінити збираються?

Діло в тому, що ми цей літак можемо випускати самі, які і випускаємо Ан-158. Але проблема в тому, що у нас немає потужних серійних заводів, які є в Росії. Зараз ми можемо виготовляти 6-10 літаків в рік, а це дуже мало. Завод Антонов потребує багато мільярдів гривень в модернізацію та розширення виробництва, але ж хто йому їх дасть? Було б доцільно цей завод продати проукраїнському олігарху (наприклад Порошенку чи Коломойському) з умовою проведення модернізації (автоматизації) виробництва та збільшення серії хоча б до 30-50 літаків за рік.

А что мешает проукраинскому олигарху построить новый завод, если существующее производство все равно нужно глубоко модернизировать (как, например, BBH построил пивоваренный завод в Киеве)? А то всегда есть соблазн купить завод и построить на его месте ТРЦ, сдав оборудование на металлолом.
Самая большая проблема в строительстве нового завода - кадры, но думаю, что по всей Украине можно было бы собрать.

Конструкторскому бюро чем больше заводов, выпускающих его продукцию, тем лучше - оно живет с лицензионных отчислений. Ему выгодно, чтобы производилось больше самолетов, даже если их будут выпускать в Китае.