Автор Тема: Підписання договору про відкрите небо з ЄС знову відкладене  (Прочитано 1811 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline wind

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1601
  • Стать: Чоловіча

За даними ЗМІ, затримка у підписанні договору пов'язана з неузгодженістю питання Гібралтару.

Угода про єдиний авіаційний простір між Україною та ЄС (т.зв. договір про відкрите небо – ред.) буде підписана не 5 червня, як це планувалося раніше, а дещо пізніше, повідомило агентству Інтерфакс-Україна інформоване джерело у Єврокомісії.

"Дуже ймовірно, що документ буде підписаний 27 червня у Брюсселі разом із великим угодою (про асоціацію – ред.)", - заявив співрозмовник агентства у середу.

За його словами, затримка у підписанні договору пов'язана з неузгодженістю питання Гібралтару.

Як повідомлялося, 21-22 жовтня 2013 року, Україна та ЄС завершили узгодження тексту угоди про єдиний авіаційний простір, а парафували її 29 листопада на саміті Східного партнерства у Вільнюсі.

Передбачалося, що угода буде підписана 14 березня, проте термін кілька разів переносився. Як пояснював голова Державної авіаційної служби України Денис Антонюк, європейська сторона не вирішила проблему визначення "територія" в контексті питання Гібралтару.

Договір про відкрите небо передбачає, зокрема, що всі авіакомпанії ЄС від сезону літньої навігації 2015 року (від 31 березня – ред.) зможуть виконувати прямі польоти в Україну з будь-якої точки ЄС, а українські компанії - у ЄС. Крім того, будуть зняті всі обмеження на щотижневі рейси між Україною та ЄС.


http://ua.korrespondent.net/ukraine/politics/3373851-pidpysannia-dohovoru-pro-vidkryte-nebo-z-yes-vidkladene-zmi

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 28422
Я не понял при чом тут Гибралтар

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19369
Я не понял при чом тут Гибралтар

"європейська сторона не вирішила проблему визначення "територія" в контексті питання Гібралтару."

Оскільки у нас тепер теж є своя(-ї) "територія(-ї)", то це стало, блядь, актуально.  :smilie9:

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
Україна і Словаччина підписали угоду, яка розблокує аеропорт "Ужгород"
ЧЕТВЕР, 24 ВЕРЕСНЯ 2020, 11:29


Україна та Словаччина підписали угоду, яка дозволить відновити функціонування міжнародного аеропорту "Ужгород". Про це оголосив глава МЗС України Дмитро Кулеба, повідомляє "Європейська правда".

"Це були непрості переговори, але я радий, що вони завершилися позитивно. Підписана угода, завдяки якій міжнародний аеропорт "Ужгород" зможе відновити функціонування. Я вдячний  словацькій стороні за конструктивний підхід і гарну справу для наших країн і розвитку Закарпаття", - написав Кулеба у Twitter.






Підписання угоди відбулося в рамках візиту до Словаччини президента України Володимира Зеленського.

Як відомо, злітна смуга ужгородського летовища закінчується на кордоні зі Словаччиною: літаки злітають і заходять на посадку через повітряний простір Словаччини. Для повноцінної роботи аеропорту "Ужгород" необхідна міжурядова угода між Україною та Словацькою Республікою, яка має визначити умови використання визначеної частини повітряного простору Словаччини.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
 28 червня Рада ЄС дала згоду на підписання з трьома країнами, у тому числі Україною, Угоди про спільний авіаційний простір. Підписання очікується восени.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
Україна та Європейський Союз підписали угоду про Спільний авіаційний простір, відому як угоду про "відкрите небо".

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
И шо Бенина МАУ Беню уже не интересует?

Offline ЮАР

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 21267
  • Стать: Чоловіча
  • Стукнуть на кацапа - дело чести, но лучше убить!
И шо Бенина МАУ Беню уже не интересует?

Я так зрозумів, що Бені (МАУ) це не стосується.
:superman2: :superman2: :superman2: :superman2:
:smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1:

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
Я так зрозумів, що Бені (МАУ) це не стосується.
Еще как касается . Этим соглашением все лаукосты допускаются к внутренним авиаперевозкам. А эта жидяра в условиях конкуренции работать не умеет как и лапти.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Дивився по ящiку - такий сором - Гундос... щось мовив...
ЕС... взагалi нiчого не каже - робочiй вiзит...
Який сенс вiзиту?..
 :smilie7:

Offline ЮАР

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 21267
  • Стать: Чоловіча
  • Стукнуть на кацапа - дело чести, но лучше убить!
Еще как касается . Этим соглашением все лаукосты допускаются к внутренним авиаперевозкам. А эта жидяра в условиях конкуренции работать не умеет как и лапти.

Цілковіто в дірочку.
:superman2: :superman2: :superman2: :superman2:
:smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1:

Offline ЮАР

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 21267
  • Стать: Чоловіча
  • Стукнуть на кацапа - дело чести, но лучше убить!
Еще как касается .

Я мав на увазі, що МАУ не може здійснювати внутрішні рейси в межах Евросоюзу. А вони можуть в Україні.
:superman2: :superman2: :superman2: :superman2:
:smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1: :smiley25: :smilie1:

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
Зараз до України із Західної Європи літають два справжніх дискаунтера -  Wizz Air і Ryanair. Я взяв на листопад зворотній квиток з Дортмунда до Києва за 48 євро. В січні, мабуть, полечу єврів за 65 із Дюссельдорфа Вейзе. Це при двох реальних конкурентах. Подивимося, чи зайде ще хтось, і що буде з цінами.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
О, вже є новини


Wizz Air запустить 26 нових рейсів з чотирьох міст України
СЕРЕДА, 13 ЖОВТНЯ 2021, 11:23

Угорська бюджетна авіакомпанія Wizz Air планує розмістити в Україні ще сім своїх літаків, збільшивши їх загальну кількість з чотирьох до одинадцяти. Про це повідомили представники авіакомпанії на прес-конференції, передає "Інтерфакс-Україна". П'ять нових літаків будуть розміщені в Києві (додатково до трьох, що уже базуються в столиці), ще два літаки отримають базу у Львові (додатково до одного авіасудна). Wizz Air також планує в 2021-2022 роках запустити 12 нових напрямків з Києва, 9 з Львова, 3 з Одеси і два з Харкова.

На карті авіасполучення з Україною у Wizz Air з'явиться чотири нові країни – Іспанія, Франція, Бельгія і Нідерланди. Сумарно авіакомпанія планує обслуговувати 117 напрямків з України в 22 країни світу.

Нагадуємо:
Україна та Європейський Союз підписали довгоочікувану угоду про Спільний авіаційний простір, відому як угоду про "відкрите небо".

Угода про "відкрите небо" має на меті урівняти у деяких правах українські та європейські авіакомпанії, зняти монополію на окремі маршрути, встановлену двосторонніми договорами, полегшити відкриття нових маршрутів між українськими та європейськими містами, та як наслідок – має зменшити ціни на квитки.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
Європейський лоукостер відкриває рейси з Києва до Парижа
П'ЯТНИЦЯ, 22 ЖОВТНЯ 2021, 09:05



Іспанський лоукостер Vueling з 5 грудня відкриє прямі рейси з Києва до Парижа з вартістю квитків від 30 євро. Про це повідомляє avianews. Авіакомпанія літатиме між столицями двічі на тиждень: в грудні вильоти виконуватимуться в різні дні, з січня – по вівторках і неділях. Vueling використовуватиме аеропорт "Бориспіль" в Києві і "Орлі" в Парижі. "Орлі" найближче розташований до центру французької столиці – всього в 15 км.

Найдешевші квитки Київ-Париж на рейси Vueling продаються за тарифом Basic. Він включає перевезення одного місця в салоні літака з габаритами до 40х30х20 см і однієї валізи в багажі. Її розміри не повинні перевищувати 55х40х20 см, а вага – 10 кг.

Запуск рейсу Київ-Париж лоукостером Vueling став можливий після того, як 12 жовтня Україна і Євросоюз підписали угоду про відкрите небо. В рамках першого етапу імплементації договору авіакомпанії ЄС і України зможуть літати за будь-якими маршрутами між країнами необмежену кількість разів.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4866
Цікаво, якщо Дортмунд і Вейзе закриються, куди перейдуть дискаунтери?



Дешеві рейси до Німеччини: чи буде куди літати?

Угода про "відкрите небо" з ЄС дає українцям надію на ще більше дешевих рейсів на Захід. У Німеччині, однак, дедалі більше малих аеропортів, куди літають лоукостери, постають перед загрозою банкрутства.
Аеропорт "Франкфурт-Ган" добре відомий українцям, які регулярно літають до Німеччини. Рейсами дешевих авіаліній з України сюди можна долетіти подекуди лише за 30 євро - туди і назад. Із Франкфуртом-на-Майні на практиці цей аеропорт нічого спільного не має. До ділової столиці західної Німеччини звідси 120 кілометрів. На відміну від більшості аеропортів країни, сюди не дістатись залізницею. Без машини єдиний варіант - кілька годин автобусом з Франкфурта-на-Майні або Кобленца. Однак ощадливі пасажири були готові миритися із цим, так само як і зі "спартанськими" умовами колишнього військового аеродрома. З аеропорту "Франкфурт-Ган" дешевими авіалінії літали переважно у відпустку на південь. Залишити автомобіль на парковці тут значно дешевше, ніж у великих аеропортах.

Банкрутство дешевого "Франкфурта"
Майбутнє ультрадешевих рейсів з Гана, однак, нині опинилося під питанням. 19 жовтня управляюча компанія аеропорту оголосила про банкрутство. Китайський інвестор, який з 2017 року володіє летовищем, виявився неплатоспроможним і більше не покриватиме хронічні збитки підприємства. Сподівання вивести німецьке летовище у "плюс" у середньостроковій перспективі були перекреслені, зокрема, пандемією COVID-19, а також зростаючою конкуренцією з великими аеропортами.
Річ у тім, що багато років маленькі аеропорти у провінції розвивалися за рахунок дешевих авіаліній, яких приваблювали значно нижчі сервісні збори, ніж у великих аеропортах. Центральні летовища, однак, дедалі більше відвойовують позиції, повертаючи дискаунтерів знижками на обслуговування, наприклад, у найбільш віддалених терміналах. Зокрема, головний клієнт аеропорту у Гані - ірландська компанія Ryanair - протягом кількох останніх років поступово переводить рейси з аеропорту "Франкфурт-Ган" до "справжнього" франкфуртського аеропорту, що у Франкфурті-на-Майні. З обох цих летовищ авіакомпанія на даний момент пропонує приблизно по два десятки дешевих рейсів. При цьому до аеропорту у Франкфурті-на-Майні можна дістатися швидкісним потягом з будь-якого куточка Німеччини.
Під загрозою - десятки аеропортів
Проблеми має не лише "Франкфурт-Ган". Як засвідчило дослідження, представлене торік природоохоронною організацією BUND, лише 2 із загалом 14 невеликих регіональних летовищ у Німеччині є прибутковими. Це аеропорт у баварському Меммінгемі, а також летовище у містечку Веезе. За аналогією з аеропортом з "Франкфурт Ган", це летовише також позиціонується із прив'язкою до найближчого великого міста, називаючись "Дюссельдорф-Веезе". При цьому до Дюссельдорфа звідси 80 кілометрів. "Якщо подивитися на фінансові звіти німецьких аеропортів, то з них випливає, що для того, щоб отримувати прибуток, треба обслуговувати на рік від трьох мільйонів пасажирів", - зазначає професорка менеджменту міжнародних авіаперевезень в Університеті прикладних наук у Франкфурті-на-Майні Івон Ціглер. Вона констатує, що до таких обсягів провінційні аеропорти здебільшого не дотягують.
Непевне майбутнє Дортмунда
Зокрема, аеропорт Дортмунда налічує близько 1,2 мільйона пасажирів на рік і є хронічно збитковим. Як підрахувало видання Ruhr Nachrichten, з 1998 по 2020 рік аеропорт зазнав збитків на суму у близько півмільярда євро. Цей дефіцит довелося покривати власникові летовища - комунальному підприємству DSW21. Міська влада Дортмунда не раз наштовхувалася на критику за це. Аеропорт Дортмунда спеціалізується, крім "курортних" рейсів, також на перевезеннях до країн Східної Європи. Зокрема, авіакомпанія Wizzair вже багато років літає звідси до Львова і Києва. А віднедавна також до Харкова і Запоріжжя.
Приваблювати дешеві авіалінії дортмундському аеопорту вдається, зокрема, низькими сервісними зборами. За даними Ruhr Nachrichten, вони становлять 7,23 євро з пасажира, тоді як у великих аеропортах Німеччини подекуди до 26 євро. За цей ціновий демпінг, кажуть критики, платять у підсумку мешканці Дортмунда зі своїх кишень.


Wizzair посилює присутність в Україні. За рахунок Німеччини?
Фінансові проблеми аеропорту Дортмунда, утім, можуть ще більше поглибитися. Річ у тім, що 24 жовтня авіакомпанія Wizzair - один з ключових клієнтів летовища - закриває свою дортмундську базу, яка обслуговувала на постійній основі три літаки авіакомпанії. Нещодавно угорці оголосили, що посилюють свою базу у Києві п'ятьма літаками і відкривають нову базу у Львові, де обслуговуватимуться два літаки.
У Німеччині загалом 24 цивільні аеропорти. Скептики кажуть, що це забагато. Малим аеропортам виживати дедалі складніше. "Структурна тенденція концентруватися на великих аеропортах триватиме і після завершення кризи, спричиненої пандемією COVID-19", - прогнозує аналітик з питань цивільної авіації центру Deutsche Bank Research Ерік Гайманн.

Вирішальним для малих аеропортів стане 2024 рік. Саме до цього часу Європейський Союз дозволив у деяких випадках державні дотації аеропортам. Без цих грошей провінційним летовищам не вижити. При цьому більшість з них - за винятком прибуткових летовищ у Веезе і Меммінгемі - частково або повністю перебувають у комунальній чи державній власності.
"Шкідливі дотації"
Державні дотації аеропортам ще до доленосного рішення ЄС перебували у Німеччині в центрі критики, передовсім з боку екологів. Зокрема, підтримку малих аеопортів природоохоронці з організації BUND таврували "шкідливим для клімату марнуванням грошей платників податків".
Без державних дотацій доля більшості малих аеропортів Німеччини після 2024 року - під великим питанням. Фахівці прогнозують, що частина з них закриється, а деяким доведеться сфокусуватися на вузькопрофільному бізнесі. Наприклад, на вантажних перевезеннях і послугах з навчання пілотів, а також обслуговуванні приватних літаків та авіалюбителів. Адже нішеві послуги не вимагають таких значних витрат на персонал, безпеку та інфраструктуру як обслуговування пасажирських перевезень.

Джерело: Українська служба DW