Автор Тема: Китай на межі колапсу?  (Прочитано 346 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47481
  • Never give in!
Китай на межі колапсу?
« : Лютого 25, 2020, 05:52:55 05:52 »
Володимир Мартинюк
12 hrs ·
КИТАЙ НА МЕЖІ КОЛАПСУ ...

Китай заспокоює світ і обіцяє до середини квітня впоратися з епідемією вірусу. Тим часом епідемія призвела до жахливих ускладнень, викликаних "зупинкою Китаю" - більше двох третин китайської економіки впали в сплячку. Лише один приклад: 22-го лютого міністр транспорту Китаю Лю Сяминь заявив що до робочих місць на транспорті і в логістиці після Нового року не повернулися 220 млн внутрішніх трудових мігрантів.

Головні порти Китаю тріщать по швах. Контейнери зайняли всі вільні площі. Немає вантажників, водіїв автомобілів, кранівників, далекобійників ...
У Китаї розташовані сім з десяти найбільших портів світу, 4/5 всіх товарів Піднебесної перевозиться морем. Сьогодні екіпажі вантажних суден сидять в карантині в Сингапурі або в інших азійських портах, затримані тамтешніми владами.

Датська судноплавна компанія "Меллер-Мерск" скасувала відправку 20 контейнеровозів. У екіпажів закінчується їжа, повідомив в п'ятницю Financial Times Гай Платтен з Міжнародної палати судноплавства.

Їжа закінчується не тільки у моряків, а й у всього міського населення Китаю.

Десятки тисяч тонн замороженого м'яса знаходяться в портах під загрозою гниття. Логістика в країні майже звалилася.

За даними Bloomberg, тисячі контейнерів із замороженою свининою, яловичиною та птицею накопичуються в великих вантажних портах.

Одержувачі не можуть забрати свій товар, тому що водіїв вантажівок не вистачає. Коли водії повертаються в свої міста, вони повинні провести 14 днів у карантині. Склади переповнені, не вистачає силових установок для охолодження швидкопсувних вантажів, пише Bloomberg.

Тяньцзінь, Шанхай і Нінбо вже намагаються перенаправити прибуваючі судна в інші вантажні термінали - наприклад, в Гонконг. Через перебої в морських вантажоперевезеннях і не працючі склади, вантажні судна відправляються вже навіть у Південну Корею.

Дуже гостре становище склалося з головним джерелом білка в Китаї - свинячим м'ясом. З минулого року країна сильно залежить від імпорту м'яса, власне виробництво впало через епідмію африканської свинячої чуми.

Сотні тисяч тварин були вбиті. В результаті ціни на м'ясо піднялася до рекордного рівня. Китайська влада збільшили імпорт майже на 50% (6 млн. Т в рік). Це 120 тис. тон щотижня!

Якщо найближчим часом системи поставок не відновляться, то гори м'яса, стануть непридатними до споживання. Така ж ситуація з американськими сільгоспродуктами.

За даними американського м'ясного гіганта Tyson Foods, коронавірус серйозно перешкодив поставкам м'яса в Китай.

Нестача продуктів у великих містах на тлі того, що майже 500 мільйонів людей знаходяться в карантині! Такого не переживала жодна країна світу. Чи впорається з цим викликом "хворий" азіатський гігант?

Запровадження 15 лютого страти за приховування симптомів хвороби і довічного ув'язнення за вихід з карантину - це не схоже на заспокійливий жест влади. Це більше нагадує сталінський наказ "Ні кроку назад!".

І створення загороджувальних загонів. Якщо Китай дійсно знаходиться в схожому становищі, то світу краще б було це дізнатися про це і приготуватися, раніше, ніж там настане повний колапс.
================================

А тепер найголовніше - Китай за останні 20 років фактично монополізував все реальне виробництво нашої планети.
Все що робиться в інших країнах зараз використовує вузли , запчастини, деталі і просто готову техніку вироблену в Китаї.

Без Китаю зупиняється виробництво, паралізується економічне - і навіть звичайне побутове життя у решті світу.

Відео внизу показує роль Китаю у міжнародному розподілі виробничих потужностей на приклад корпорації Apple

Тобто світова економічна криза, про яку вже більше двох років теревенять ліво-посткомуняцькі мудрагелі та асоційовані з ним фінансові аферисти світового рівня на сьогодні вже пестала бути похмурим марення і фантазерством.

Не можна недооцінювати прогностичні здатності лівоекономічних вченнь. Більшість економістів скаже що макрксизм не здатен щось будувати - але він прекрасно занає як щось розвалити...

Тому що вчення про періодичні кризи капіталістичного способу виробництва це головна фішка марксизму.

І на думку марксизму такі кризи - це прекрасно - тому що ці кризи рано чи пізно дозволять знищити цей капіталізм.

То чому не скористатися довгожданою нагодою саме тепер - коли найбільша концентрація виробничих потужностей всього світу знаходить під жорстким і безальтернативним контролем Комуністичної парті.

І навіть не Китаю - бо все національне було і є для справжніх, нахабних, агресивних і "позаморальних" комуністів лише пережитком, архаїзмом і перешкодою для Великої Світової революції (хаосу, потрясіння, катастрофи).

І для досягнення такої мети не шкода навіть пожертвувати тим Китаєм з його мільярдом мешканців і кількатисячолітньою культурою.

Із комуністичного "фольклору"
=============================
Мы на горе всем буржуям мировой пожар раздуем...

Кипит наш разум возмущённый
И смертный бой вести готов.

Весь мир насилья мы разрушим
До основанья, а затем
,
Кто был ничем - тот станет всем!
If you are going through hell, keep going.