0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
А що там за зміни у законодавстві про нацменшини? Там може бути закладена бімба.
при зеленых небудет ни нато ни есэто аксиома
Єрмак гарантує...
завершення реформи законодавчої бази щодо національних меншин, яка зараз готується, згідно з рекомендаціями Венеціанської комісії, та ухвалення негайних та ефективних механізмів імплементації.
https://zmina.info/columns/pytannya-prav-naczionalnyh-menshyn-ne-maye-staty-pereshkodoyu-na-shlyahu-ukrayiny-do-yes/Якщо узагальнювати зауваження та рекомендації Венеційської комісії, то їх можна поділити на дві основні групи. З них, як не дивно, лише одна стосується безпосередньо самого тексту нового закону про національні меншини. І значною мірою йдеться не про те, що є в законі та викликає заперечення, а про те, чого в законі немає. Наприклад, комісія наполягає на необхідності “більшої правової визначеності” в тексті самого закону щодо використання мов меншин у контактах з адміністративними органами або можливості мати офіційні написи мовами меншин (ухвалений закон передбачає, що конкретна методологія використання мов меншин у таких випадках буде розроблена окремо пізніше). І треба сказати, переважно йдеться про питання, щодо яких, на мій погляд, компроміс цілком можливий.Друга група рекомендацій стосується, власне, інших законів. Венеційська комісія вирішила скористатися нагодою, щоб нагадати про всі зауваження, які висловлювала з мовного питання в українському законодавстві раніше. Ця група рекомендацій сформульована в більш категоричних термінах і стосується більш значущих та важливих для України питань, ніж зауваження до самого закону про національні меншини. Венеційська комісія загалом категорично незадоволена українським підходом до мовної політики. І, мушу визнати, логіка в цій критиці є, однак очевидно, що переглядати ці підходи ніхто сьогодні не готовий навіть на догоду європейцям.
To remove the obligation in Article 10(3) to provide for interpretation into Ukrainian ofinformation on public events at the request of visitors (spectators), or at least to reconsiderit in the light of the principle of proportionality;
Тим часом нардеп Володимир Вʼятрович заявив, що норми про сприяння розвитку і використання мов ЄС в Україні комісія вже не вперше трактує як утиски інших мов.“Комісія і раніше відзначалася не дуже адекватними висновками на закони різних держав, що стосуються мови чи національних меншин, але тепер перевершила саму себе. І дуже шкода, що українській владі не вдалося переконати комісію відмовитися від хоча б найбільш абсурдних висновків і порад”, – написав він.За його словами, жодна українська влада не має права виконувати значну частину рекомендацій, оскільки це означало б “повернення до відверто антиукраїнської політики часів Януковича з Табачником і Ківалова з Колісниченком” – ці проросійські діячі свої дії пояснювали саме “захистом національних меншин” і потребами європейської інтеграції.Завданням української влади, як наголошує нардеп, є переконати партнерів з ЄС, що відродження і захист української мови – це не порушення прав меншин, а невіддільна частина європейського вибору.
Колись казали що і безвізу не буде...
а его уже и нетнуц кроме тех кто бежал типа тебя
а ти що, кацап, тут робиш?