З росiйскього ринку уходить бренд Lenovo, який свого часу виклав майже 2 млрд. дол за бренд Moto.
Таким чином, в Китаi вирiiшили, що... "Болiвар двох не здужуе" та залишили один бренд, з двох.
Чесно кажучi... Lenovo... не такая вже супер-iграшка.
Якщо взяти мобiльний телефон, як зразок, то вiн набагто складнiший вiд конкурентiв - IPhon, Samsunga та Nokii.
А ще малобюджет наздогоняе.
Таким чином, Lenovo намагаеться засередитися на вiдновленнi призабутого бренду Motorola, який, як не дивно... коштуе бiльше конкурентiв.
Як би там не було, а останнi роки брендом №1 в Свiтi вважають саме Samsung.
Це не лише якiсть, а й намагання випередити амерський IPhon (5,6,7...) за всiма показниками.